Jakby słabe heble...
Moderator: Sebu$
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3065
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Teoretycznie klocki muszą się ułożyć i dotrzeć do tarczy, ale pytanie czy przy wymianie były dobrze odtłuszczone ?
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
-
- Przeglądacz
- Posty: 70
- Rejestracja: 13 cze 2018, 21:25
- Imię: Pawel
- Auto: 1.9 CDTI Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Mam nadzieje że tak bo już temu mechanikowi serdecznie podziękowałem co wymienial mi z przodu te tarcze i klocki 2 lata temu Tak mi zamontował nową piaste że przetarło mi kabel od czujnika ABS że nie dało rady naprawić a nie było czasu na zakup samego czujnika i wymiany
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Jak były wymieniane tarcze i klocki to nic nie musi się docierać chyba że zacisk jest odchylony i zewnętrzny klockek zaciska pod kątem a nie na płasko i tego nie sprawdzają mechanicy a jak by były odgięte zaciski to zawsze można doszlifować,chodzi o stare zaciski, nowe mają dobry kąt nawet zaciski po regeneracji należy sprawdzić.
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 lip 2019, 17:16
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira A 2.0t OPC
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Niewiem
Witam kolegów i koleżanki Od 2 dni jestem posiadaczem Zoski A 2.0T.Jest cała w oryginale z wyjątkiem tylnego zderzaka i o dziwo nie ma korozji,motor też wydaje się spoko natomiast ma pierdyliard drobnych usterek,aż nie wiem od czego zacząć...Nie działa w niej Tempomat,grzane fotele,czujniki parkowania,centralny i szyba w jednych drzwiach centralny z pilota itp ale najgorsze że hamuje jak...w zasadzie to nie hamuje.Zatrzymanie ze 140 do 0 trwa jakieś 36 dni także dramat.Tarcze i klocki były wymieniane w marcu więc to raczej nie to.Co istotne czasem po odpaleniu palą się kontrolki ABS i ESP a potem gasną.Myslicie,że to może być że sobą powiązane czy to raczej 2 osobne usterki?