Wymiana tarcz hamulcowych i klocków przód i tył
Moderator: Sebu$
- Sumik
- Zafiromaniak
- Posty: 2407
- Rejestracja: 01 lis 2015, 18:09
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Auto: Zafira B OPC 300+
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z20LEH
- Gender:
- Kontakt:
Kup TRW albo Boscha. Jak chcesz fajny wygląd i dobre hamulce to kup Mikodę GT. Do tego polecam Klocki ATE Ceramik:
- nie piszczą
- nie pylą
- i w porównaniu ze zwykłymi kockami wytrzymają dłużej
Brembo podobno się zepsuło jak zaczeli produkować w Polsce, Zimermann nie jest zły ale jak bierzemy pod uwagę gładkie( nawiercanę pękaja), Textar... Hmmm nie wiem. Nie używąłem nigdy części z tej firmy. Wolę zapłacić więcej i miec spokojną głowę.
Jak to się mówi czasami człowiek więcej "przepije"
- nie piszczą
- nie pylą
- i w porównaniu ze zwykłymi kockami wytrzymają dłużej
Brembo podobno się zepsuło jak zaczeli produkować w Polsce, Zimermann nie jest zły ale jak bierzemy pod uwagę gładkie( nawiercanę pękaja), Textar... Hmmm nie wiem. Nie używąłem nigdy części z tej firmy. Wolę zapłacić więcej i miec spokojną głowę.
Jak to się mówi czasami człowiek więcej "przepije"
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
Textar bardzo dobre, Chłopaki w vectrach i astrach zachwalaja: )
Przy Mikodzie GT można jeszcze zastosować klocki Ferodo Premier
Przy Mikodzie GT można jeszcze zastosować klocki Ferodo Premier
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Ja zakładałem Textara i na prawdę fajne hamowały. Kolegi brat polecił co jest mechanikiem, mówił że ostatnio (tylko nie pamiętam które ATE czy TRW) reklamował parę kompletów. Także ja polecam Textara kpl.
a coś takiego-http://allegro.pl/zimmermann-sport-tarc ... 69183.html
- wojtowca
- Zafiromaniak
- Posty: 1212
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 20:37
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bestwina koło B-B
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Chłopaki w przyszłym tygodniu biorę moją Zośke do kumpla mechera na wymianę części układu hamulcowego czyli wszystkie przewody i klocki. Tarcze BOSCH, chyba zostaną bo mają przejechane ok 40k km i nie mają za bardzo rantu ale czas pokaże jak się rozbierze. Mam zamiar kupić klocki TEXTAR, moje pytanie brzmi: czy ktoś na nich hamuje, jak one się spisują, a może ktoś coś poleci lepsiejszego . Obecnie mam klocki z Boscha a przy prędkości 30-40 piszczą jak poj....e i doprowadza mnie to do kur..cy ustrojowej :> .
Ostatnio zmieniony 18 maja 2017, 13:05 przez wojtowca, łącznie zmieniany 2 razy.
- opelmen
- Mieszkaniec
- Posty: 466
- Rejestracja: 01 gru 2009, 06:46
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: małaPOLSKA - KMYXXXX
- Auto: Opel Zafira B 1.8 Cosmo Pb & LPG
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
Nie oszczędzaj tylko kupuj ATE !wojtowca pisze:Chłopaki w przyszłym tygodniu biorę moją Zośke do kumpla mechera na wymianę części układu hamulcowego czyli wszystkie przewody i klocki. Tarcze BOSCH, chyba zostaną bo mają przejechane ok 40k km i nie mają za bardzo rantu ale czas pokaże jak się rozbierze. Mam zamiar kupić klocki TEXTAR, moje pytanie brzmi: czy ktoś na nich chamuje, jak one się spisują, a może ktoś coś poleci lepsiejszego . Obecnie mam klocki z Boscha i piszczą jak poj....e.
Zero problemów. Naprawdę warto. NIGDY się na nich nie zawiodłem
- wojtowca
- Zafiromaniak
- Posty: 1212
- Rejestracja: 03 wrz 2014, 20:37
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Bestwina koło B-B
- Auto: Opel Zafira A
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Y22DTR
- Gender:
Janusz, nie mam zamiaru oszczędzać bo robię to dla siebie. Nie chcę też wybulić kasy na jakieś wyczynowe klocki bo na tor nie pojadę ale nie jeżdżę również jak emeryt i w razie "w" trzeba czymś wyhamować. Ostatnio miałem hamowanie awaryjne i myślałem że podłoga pod pedałem się nie kończy .opelmen pisze:
Nie oszczędzaj tylko kupuj ATE !
Zero problemów. Naprawdę warto. NIGDY się na nich nie zawiodłem
... dzięki za sugestię, nie wiem czemu ale nie brałem ATE pod uwagę
- opelmen
- Mieszkaniec
- Posty: 466
- Rejestracja: 01 gru 2009, 06:46
- Imię: Janusz
- Lokalizacja: małaPOLSKA - KMYXXXX
- Auto: Opel Zafira B 1.8 Cosmo Pb & LPG
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
Na ATE na pewno się nie zawiedziesz, gwarantuję. Cena adekwatna do jakości.wojtowca pisze:Janusz, nie mam zamiaru oszczędzać bo robię to dla siebie. Nie chcę też wybulić kasy na jakieś wyczynowe klocki bo na tor nie pojadę ale nie jeżdżę również jak emeryt i w razie "w" trzeba czymś wyhamować. Ostatnio miałem hamowanie awaryjne i myślałem że podłoga pod pedałem się nie kończy .opelmen pisze:
Nie oszczędzaj tylko kupuj ATE !
Zero problemów. Naprawdę warto. NIGDY się na nich nie zawiodłem
... dzięki za sugestię, nie wiem czemu ale nie brałem ATE pod uwagę
-
- Zafiromaniak
- Posty: 1813
- Rejestracja: 25 maja 2016, 08:00
- Imię: Dawid
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Insignia
- Model: A
- Oznaczenie silnika: A16LET
- Gender:
Potwierdzamczarekcw pisze:Textar też dobra marka
Mówisz o JURID White ?Jak chcesz to możesz brać bezpyłowe klocki aby felgi nie zachodziły tak szybko brudem.
Diagnostyka komputerowa, programowanie, dorabianie kluczy OPEL wszystkie modele do 2020r.Odczyt kodu PIN/Car-Pass, rozszerzenie komputera Zafira C i inne
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
Pomoc przy zakupie pojazdu. Zapraszam
- tomzam
- Mieszkaniec
- Posty: 304
- Rejestracja: 24 mar 2016, 18:43
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Zamość
- Auto: Opel
- Model: ZafiraA
- Oznaczenie silnika: DTH
- Gender:
Na textarach nie jeździłem ale słyszałem dobre opinie za to do wszystkiego jak tylko mogę pcham ATE i na prawdę czuć różnice w hamowaniu
teraz mam TRW bo akurat nie było ate i żałuję że nie poczekałem
Nie wiem czy są do zafiry (nie sprawdzałem ale raczej tak) nacinane tarcze ham, typu brembo max, czy ate power disc itp., miałem takie kiedyś w samochodach przeznaczonych do szybszego pokonywania zakrętów i dają radę, sa niewiele droższe a jak zmieniasz to warto dopłacić
teraz mam TRW bo akurat nie było ate i żałuję że nie poczekałem
Nie wiem czy są do zafiry (nie sprawdzałem ale raczej tak) nacinane tarcze ham, typu brembo max, czy ate power disc itp., miałem takie kiedyś w samochodach przeznaczonych do szybszego pokonywania zakrętów i dają radę, sa niewiele droższe a jak zmieniasz to warto dopłacić
- Chrees
- Mieszkaniec
- Posty: 340
- Rejestracja: 31 paź 2015, 10:09
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Zafira
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XE
- Gender:
A robi Wam się rant na tarczach?
Ostatnio się przyglądałem tarczom i zauważyłem, że na zewnętrznej stronie okręgu tarcz jest wyraźny nie oszlifowany przez klocki fragment. Tak ma być?
Ostatnio się przyglądałem tarczom i zauważyłem, że na zewnętrznej stronie okręgu tarcz jest wyraźny nie oszlifowany przez klocki fragment. Tak ma być?
Ostatnio zmieniony 19 maja 2017, 10:07 przez Chrees, łącznie zmieniany 1 raz.