Problem z przekładnia regenerowana do Opel Zafira
: 14 mar 2013, 12:35
Witam serdecznie
Szukam nowej (ale taniej) przekładni, albo profesjonalnie regenerowanej do Opla Zafira.
Czy możecie polecić jakąś dobrą firmę lub sklep ???
Na forum znalazłem taką poradę:
"Prawidłowa regeneracja to wymiana uszczelniaczy i oraz wałka, szlifowanie nic nie daje bo zdziera chrom techniczny z powierzchni ślizgowej. Do kupienia w Intercars za 900zł, w 2 warsztatach mnie tam wysłali."
Czy to prawda ???
Na co jeszcze zwrócić uwagę przy regenerowanych przekładniach ??
A więc myślę, że jeśli teraz miałbym kupować regenerowaną to koniecznie z wymienionymi uszczelniaczami oraz z wymienionym wałkiem. Już raz (wrzesień 2011) korzystałem z regeneracji obecnej przekładni i właśnie teraz po półtora roku znowu jest przeciek. Poprostu szlifowanie chyba nic nie dało, bo zdarło ten chrom techniczny z powierzchni ślizgowej, no i znowu przecieka. Chyba warto aby kupiona przekładnia miała pisemną gwarancję 2 lata (minimum 1 rok).
Co radzicie ??
Podaję jeszcze dane jakie skompletowałem:
Opel Zafira 2.2 diesel, 2003 r.
VIN = W0L0TGF7532164515
Przekładnia obecna: TRW 025 0080 025 001
A w ASO podali mi 3 modele katalogowe: 900 005 lub 5900 217 lub 5900245.
będę wdzięczny za szybką poradę
Michał
Szukam nowej (ale taniej) przekładni, albo profesjonalnie regenerowanej do Opla Zafira.
Czy możecie polecić jakąś dobrą firmę lub sklep ???
Na forum znalazłem taką poradę:
"Prawidłowa regeneracja to wymiana uszczelniaczy i oraz wałka, szlifowanie nic nie daje bo zdziera chrom techniczny z powierzchni ślizgowej. Do kupienia w Intercars za 900zł, w 2 warsztatach mnie tam wysłali."
Czy to prawda ???
Na co jeszcze zwrócić uwagę przy regenerowanych przekładniach ??
A więc myślę, że jeśli teraz miałbym kupować regenerowaną to koniecznie z wymienionymi uszczelniaczami oraz z wymienionym wałkiem. Już raz (wrzesień 2011) korzystałem z regeneracji obecnej przekładni i właśnie teraz po półtora roku znowu jest przeciek. Poprostu szlifowanie chyba nic nie dało, bo zdarło ten chrom techniczny z powierzchni ślizgowej, no i znowu przecieka. Chyba warto aby kupiona przekładnia miała pisemną gwarancję 2 lata (minimum 1 rok).
Co radzicie ??
Podaję jeszcze dane jakie skompletowałem:
Opel Zafira 2.2 diesel, 2003 r.
VIN = W0L0TGF7532164515
Przekładnia obecna: TRW 025 0080 025 001
A w ASO podali mi 3 modele katalogowe: 900 005 lub 5900 217 lub 5900245.
będę wdzięczny za szybką poradę
Michał