Dzisiaj Zofia wróciła z warsztatu a wymieniane były tuleje tylnie wahacza przedniego. Wszystko niby ok nic już nie stuka ale mam z tym jednak mały problem. Na warsztacie mówili że zbieżności czy geometrii robić nie trzeba.
W serwisie mówili że zbieżność, w innym warsztacie że geometria potrzebna (trochę się rozglądałem więc stąd te informacje). I jak tu nie zgłupieć?
Powiecie mi w końcu czy mam jechać na zbieżność czy zaufać że mechanik "prosto" poskładał?
Wymiana tulei wachacza
Moderator: Sebu$
Witaj,
Obstawiam na 99% że nie trzeba ustawiać ze względu na brak powiązania z końcówka drążka kierowniczego. Zadaniem wahacza jest utrzymanie i tłumieni drgań z koła.
Pytanie - ile zapłaciłeś za tuleje ?
ja jestem teraz po wymianie sworzni prawa, lewa strona TRW- około 55 zł sztuka
lecz po wizycie u mechaniora sugerował mi z autopsji że bardziej sprawdzi sie wymiana całego wahacza na nowy made in china (120 pln) niż co rok wymiana sworznia i tulejek.
z własnego doświadczenia wiem iż prawa strona wytrzymała mi rok (sworzeń TRW).
wymiana całego wahacza z new tulejami i zanitowanym sworzniem też new wytrzymuje około 4 lata.
pytanie do forumowiczów jak to wygląda z waszego doświadczenia
Obstawiam na 99% że nie trzeba ustawiać ze względu na brak powiązania z końcówka drążka kierowniczego. Zadaniem wahacza jest utrzymanie i tłumieni drgań z koła.
Pytanie - ile zapłaciłeś za tuleje ?
ja jestem teraz po wymianie sworzni prawa, lewa strona TRW- około 55 zł sztuka
lecz po wizycie u mechaniora sugerował mi z autopsji że bardziej sprawdzi sie wymiana całego wahacza na nowy made in china (120 pln) niż co rok wymiana sworznia i tulejek.
z własnego doświadczenia wiem iż prawa strona wytrzymała mi rok (sworzeń TRW).
wymiana całego wahacza z new tulejami i zanitowanym sworzniem też new wytrzymuje około 4 lata.
pytanie do forumowiczów jak to wygląda z waszego doświadczenia