Zawieszenie amortyzatory Koni Sprężyny H&R
: 03 wrz 2015, 21:05
Witam was.
Chcę się z wami podzielić moimi przygodami z wymianą zawieszenia w ZA OPC.
Zaczęło się od tego jak dokonałem zakupu Swojej Zośki.
Już w Szwajcarii poprzedni właściciel zamontował sprężyny obniżające H&R -40 mm.
Auto wyglądało pięknie i tak też się prowadziło , ale tylko na równej nawierzchni.
Jeśli pojawiały się duże nierówności samochód dziwnie się zachowywał.
Podejrzewałem że może seryjne amorki z opc już umarły, ale przed zakupem nowych postanowiłem przełożyć z powrotem seryjne sprężyny, które dostałe w komplecie przy zakupie zośki. I tu zdziwienie auto płynie na nierównej nawierzchni, cicho i komfortowo. Niestety na felgach 18" i seryjnym zawieszeniu wyglądała komicznie.
Wniosek taki amorki OPC nie trzymają sprężyn H&R.
I pojawił się problem z doborem odpowiednich amorków.
Przez przypadek zdobyłem kontakt do BBP Polska dystrybutora amortyzatorów KONI.
Okazało się, że Koni sprzedaje Kity ze sprężynami H&R dokładnie takimi jakie są w mim aucie.
Są dwie możliwości droższe Koni Sport z regulacją siły tłumienia.
Lub tańsze Koni STR.T bez tej możliwości.
Zdecydowałem się na KONI STR.T po dłużej rozmowie z BBP.
Czas oczekiwania dość spory.
Zamówienie wysłane w lipcu.
Przody już do mnie dotarły.
Natomiast tyły dopiero będą w Warszawie 07,10.
I pierwsza jazda po zamontowaniu tylko przednich amortyzatorów.
Nie spodziewałem się że auto tak będzie się zachowywać.
Jeśli chodzi o twardość to jest praktycznie tak samo ja na seryjnych OPC.
Natomiast na nierównościach pięknie współpracują ze sprężynami H&R.
Amorki trzymają i pracują w całym zakresie pracy sprężyn.
Czekam jeszcze na tyły ale już mogę polecić amorki Koni nawet do seryjnych sprężyn OPC.
Chcę się z wami podzielić moimi przygodami z wymianą zawieszenia w ZA OPC.
Zaczęło się od tego jak dokonałem zakupu Swojej Zośki.
Już w Szwajcarii poprzedni właściciel zamontował sprężyny obniżające H&R -40 mm.
Auto wyglądało pięknie i tak też się prowadziło , ale tylko na równej nawierzchni.
Jeśli pojawiały się duże nierówności samochód dziwnie się zachowywał.
Podejrzewałem że może seryjne amorki z opc już umarły, ale przed zakupem nowych postanowiłem przełożyć z powrotem seryjne sprężyny, które dostałe w komplecie przy zakupie zośki. I tu zdziwienie auto płynie na nierównej nawierzchni, cicho i komfortowo. Niestety na felgach 18" i seryjnym zawieszeniu wyglądała komicznie.
Wniosek taki amorki OPC nie trzymają sprężyn H&R.
I pojawił się problem z doborem odpowiednich amorków.
Przez przypadek zdobyłem kontakt do BBP Polska dystrybutora amortyzatorów KONI.
Okazało się, że Koni sprzedaje Kity ze sprężynami H&R dokładnie takimi jakie są w mim aucie.
Są dwie możliwości droższe Koni Sport z regulacją siły tłumienia.
Lub tańsze Koni STR.T bez tej możliwości.
Zdecydowałem się na KONI STR.T po dłużej rozmowie z BBP.
Czas oczekiwania dość spory.
Zamówienie wysłane w lipcu.
Przody już do mnie dotarły.
Natomiast tyły dopiero będą w Warszawie 07,10.
I pierwsza jazda po zamontowaniu tylko przednich amortyzatorów.
Nie spodziewałem się że auto tak będzie się zachowywać.
Jeśli chodzi o twardość to jest praktycznie tak samo ja na seryjnych OPC.
Natomiast na nierównościach pięknie współpracują ze sprężynami H&R.
Amorki trzymają i pracują w całym zakresie pracy sprężyn.
Czekam jeszcze na tyły ale już mogę polecić amorki Koni nawet do seryjnych sprężyn OPC.