Sprężyny H&R do fabrycznych amortyzatorów

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
kuaczos

Sprężyny H&R do fabrycznych amortyzatorów

#1 Post autor: kuaczos »

Witam posiadam Zośke '99 1.6
Planuje ją obniżyć i troche usztywnić.
Mam do kupienia spreżyny H&R 50mm przód , 40mm tył.
Czy spręzyny od astry G podejdą do zafirki ?
Czy beda współpracowały z fabrycznymi amortyzatorami?

Awatar użytkownika
prymus2103
Bywalec
Posty: 159
Rejestracja: 05 mar 2014, 23:04
Imię: Robert
Lokalizacja: Zamość
Auto: Opel Astra
Model: J
Oznaczenie silnika: A14NEL
Kontakt:

#2 Post autor: prymus2103 »

Zastanów się czy na pewno chcesz H&R , ja jeździłem trochę i powiem szczerze że to tak sprężyna to beton , na torze super ale na ulice to nie bardzo.
https://www.facebook.com/autoserwisplos ... e=bookmark

Montaż Instalacji Gazowych LPG - http://www.lpgtech.pl/

Sprawy niemożliwe załatwiam od ręki , na cuda trzeba chwilę poczekać :-)

Obrazek

kuaczos

#3 Post autor: kuaczos »

sprzedawca mówił ,że nie pogarsza to prawie komfortu jazdy, ale to sprzedawca...

co byś polecił , żeby autem tak nie rzucało na zakrętach i żeby przy wiekszych predkościach fajnie sie trzymał drogi ?
Ostatnio zmieniony 18 lip 2017, 16:19 przez kuaczos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
prymus2103
Bywalec
Posty: 159
Rejestracja: 05 mar 2014, 23:04
Imię: Robert
Lokalizacja: Zamość
Auto: Opel Astra
Model: J
Oznaczenie silnika: A14NEL
Kontakt:

#4 Post autor: prymus2103 »

Takie kompromis to polecam Eibach.
https://www.facebook.com/autoserwisplos ... e=bookmark

Montaż Instalacji Gazowych LPG - http://www.lpgtech.pl/

Sprawy niemożliwe załatwiam od ręki , na cuda trzeba chwilę poczekać :-)

Obrazek

Skasowany użytkownik 16629

#5 Post autor: Skasowany użytkownik 16629 »

prymus2103 pisze:Takie kompromis to polecam Eibach.
Tu się zgodzę - sam od 2 tygodni jeżdżę na Eibach Pro Kit, obniżenie to ledwo 3cm, ale w zupełności wystarczy, aby Zosia ładniej wyglądała. Cena niecałe 700zł za komplet, więc nie ma tragedii. Jeżeli chcesz obniżyć więcej niż 3cm, to musisz od razu wymienić amortyzatory na krótsze, a co za tym idzie - twardsze. W ten sposób jeszcze bardziej tracisz komfort. Auto będzie wyglądało lepiej, ale zapomnij o wygodnej jeździe po mieście. Kolejna sprawa - taki zawias montują ludzie, którzy lubią zakręty, auto się tak nie przechyla i dobrze śmiga po nich, ale 1,6 w ZA i zakręty? To jest tak samo jak do Tico zamontować gwint i negatyw robić i się tym jarać - jeździć to to nie jeździ, ale wygląda zajedwabiście. Jeżeli chcesz mieć takie "tico" to lepiej kup gwint i na glebę, efekt będzie o wiele lepszy niż H&R a będzie niewiele drożej. Kolejna sprawa - nigdy nie słuchaj sprzedających - zawsze Ci powiedzą, że jest ok, super itp... sam, zanim kupiłem Eibacha pytałem producenta, przeleciałem forum i wujka google też zapytałem. To bardzo dobry kompromis - komfort na prawie tym samym poziomie, wygląd trochę lepszy i aż tak bardzo nie trzeba uważać na krawężniki...

Wybór należy do Ciebie oczywiście, ale moim zdaniem, tak samo jak kolegi, zainwestuj w Eibacha Pro Kit i będziesz zadowolony. Jak chcesz nisko i super wygląd, ale nieważny komfort to gwint, bo przy H&R musisz wymienić amory, do tego pewnie dojdzie jeszcze kilka rzeczy w zawieszeniu, więc wydatek podobny...

Jeżeli masz zamiar zrobić stance czy tam inny rodzaj glebo-tuningu to trafiłeś na nieodpowiednie forum

Awatar użytkownika
wampir11111
Zafiromaniak
Posty: 3561
Rejestracja: 09 sty 2016, 12:19
Imię: Michał
Lokalizacja: Domasławice [DOL]
Auto: Zafira B 340KM/480Nm
Model: B
Oznaczenie silnika: Z20LER
Gender:

#6 Post autor: wampir11111 »

Co do H&R maja jeszcze kit - 35/-35
http://www.ebay.de/itm/190661537423

Co do amorów to max - 35 potem musisz zakładać np Bilstein b8-b12

Sprężyny dobierane są do wagi auta i na tablicy od strony pasażera masz napisane obciążenia na przód i tył w kg.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Podwozie”