prymus2103 pisze:Takie kompromis to polecam Eibach.
Tu się zgodzę - sam od 2 tygodni jeżdżę na Eibach Pro Kit, obniżenie to ledwo 3cm, ale w zupełności wystarczy, aby Zosia ładniej wyglądała. Cena niecałe 700zł za komplet, więc nie ma tragedii. Jeżeli chcesz obniżyć więcej niż 3cm, to musisz od razu wymienić amortyzatory na krótsze, a co za tym idzie - twardsze. W ten sposób jeszcze bardziej tracisz komfort. Auto będzie wyglądało lepiej, ale zapomnij o wygodnej jeździe po mieście. Kolejna sprawa - taki zawias montują ludzie, którzy lubią zakręty, auto się tak nie przechyla i dobrze śmiga po nich, ale 1,6 w ZA i zakręty? To jest tak samo jak do Tico zamontować gwint i negatyw robić i się tym jarać - jeździć to to nie jeździ, ale wygląda zajedwabiście. Jeżeli chcesz mieć takie "tico" to lepiej kup gwint i na glebę, efekt będzie o wiele lepszy niż H&R a będzie niewiele drożej. Kolejna sprawa - nigdy nie słuchaj sprzedających - zawsze Ci powiedzą, że jest ok, super itp... sam, zanim kupiłem Eibacha pytałem producenta, przeleciałem forum i wujka google też zapytałem. To bardzo dobry kompromis - komfort na prawie tym samym poziomie, wygląd trochę lepszy i aż tak bardzo nie trzeba uważać na krawężniki...
Wybór należy do Ciebie oczywiście, ale moim zdaniem, tak samo jak kolegi, zainwestuj w Eibacha Pro Kit i będziesz zadowolony. Jak chcesz nisko i super wygląd, ale nieważny komfort to gwint, bo przy H&R musisz wymienić amory, do tego pewnie dojdzie jeszcze kilka rzeczy w zawieszeniu, więc wydatek podobny...
Jeżeli masz zamiar zrobić stance czy tam inny rodzaj glebo-tuningu to trafiłeś na nieodpowiednie forum