Strona 1 z 1

uklad kierowniczy

: 08 lip 2009, 14:56
autor: mat1959
Witam. Jak sprawdzic czy pompa jest sprawna. Bezpiecznik jest OK ,plyn jest maglownica nowa wieczorem przyjechalem wszystko OK rano nie dziala

: 08 lip 2009, 15:32
autor: scaniairizar
przenieeeść.

: 08 lip 2009, 22:42
autor: BajBus
przenieść przeniesiemy (tym sie zajmuje wieczorkiem, bo w dzień w pracy siedze)ale ja bym radził koledze dokładniej opisać problem a nie jak by siedział na rozgrzanej patelni, bo ciężko jest co kolwiek zrozumieć...
jeśli nie to temat out!

: 09 lip 2009, 14:22
autor: mat1959
Witam Jakies miesiadz temu wymienialem maglownice poniewaz byl przeciek,po wymianie bylo wszystko ok zrobilem okolo 2 tys. km.Wieczorkiem przyjechalem wszystko norma ,rano odpalilem i kierownica jak w STARZE 66 ciezko .Sprawdzilem bezpiecznik nr.23 ktury odpowiada za pompe jest dobry,plyn w pompie jest .Chcialem wlasnie sprawdzic jakims innym sposobem pompe tylko jakim?. Musialem z pewnych wzgledow przestawic kierownice o jeden zabek przy zmianie maglownicy czy to moze mialo jakis zwiazek z tym?

: 07 lut 2010, 22:47
autor: djrafix
Witam, mam dość niezły luz na drążku kierowniczym w mojej Zafirce w prawym kole ,i podczas jazdy co puszcze kierownice to mnie śćiąga w prawo :/ . Czy to jest przyczyna tego śćiągania?(powietrze w kołach OK). W lewym kole luzu nie ma, tylko w prawym na drązku. Czy duża to robota przy tym ;) ?. I czy ten luz wpływa na to , ze śćiąga w prawo?. Jak myślicie? :roll:

: 07 lut 2010, 23:16
autor: rzadki
a to nie końcówka drążka do wymiany ?

: 09 lut 2010, 17:55
autor: firek
no to końcóweczka drążka do wymiany, a jak juz wymieniac to najlepiej obie, póżniej zbieżnośc i problem sciagania minie jak ręką odjął. Pozdro

: 14 lut 2010, 22:31
autor: djrafix
ja juz mniej wiecej doszlem u siebie ze zbieznoscią i ściąganiem ;), okazalo sie ze gość ze SPEED-caru w Lublinie mi źle ustawił zbieżność i fajny starszy Pan mi poprawiał w Q-SERVICE w Lublinie ;), źle ustawił zbieżność i pozatym gdzieś jest przekoszony tył i nie jest za wesoła sytuacja, ale jakoś juz mniej ściąga i jakoś się bedzie jeździć :D ;)

końcówki mam wymienione zero luzów - jedynie delikatny jest luz na prawym drążku ukłądu kierowniczego, ale nie jest tragedia jeszcze aby go wymieniać ;) ;d