Wyciek przekładnia kierownicza / maglownica
- barek16
- Mieszkaniec
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 sty 2018, 20:48
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Łańcut
- Auto: Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Wyciek przekładnia kierownicza / maglownica
Jak w temacie, płyn delikatnie cieknie od strony prawego drążka. Orientuje się ktoś czy można tam uszczelniacz wymienić po odkreceniu drążka z zewnątrz przekładni. Czy raczej uszczelniacz wchodzi od środka i uszczelnienie wiąże się z demontażem i oddaniem przekładni do regeneracji ?
Kolego, nie jestem fachmanem w tej materii ale podejrzewam ,że nie wymienisz uszczelniacza , odkręcając drążek. Trzeba będzie wyciagnąć przekładnię i zrobić dokładny przegląd jej szczelności i wtedy zadecydować , gdzie i jak cieknie i jak to uszczelnić.
- barek16
- Mieszkaniec
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 sty 2018, 20:48
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Łańcut
- Auto: Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Niestety tak też podejrzewam, uszczelniacze są raczej montowane od środka aby nie mogły się wysunąć na zewnątrz (lub po prostu aby komplikować serwis). Może kolega Bodek
Mój VIN: W0L0AHM7562036824
ma dostęp do schematu który przedstawiały budowę przekładni i uszczelnienia ?Bodek pisze:
Mój VIN: W0L0AHM7562036824
- barek16
- Mieszkaniec
- Posty: 394
- Rejestracja: 17 sty 2018, 20:48
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Łańcut
- Auto: Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DTH
- Gender:
Dzięki, prawda daleko nie mam i słyszałem dobre opinie o przekladniach regenerowanych przez nich. Jakoś jednak wątpię że będą chcieli dzielić się tajnikami zawodowymi. Raczej będą przekonywać żeby wyciągać i jak najszybciej przywieźć do nich na pełną regenerację- w końcu z tego żyją. Jak pisałem wyciek jest malutki, nawet płynu że zbikrniczka nie ubywa, tylko tyle że jest wilgotna gumowa osłona. Zastanawiam się nad zalaniem liqui moly 1099, tylko że on jest do płynów ATF II/ III a tu Pentosin CHF 202. Nie wiem jak to się ma jedno do drugiego.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2018, 23:19 przez barek16, łącznie zmieniany 1 raz.
- chojinka
- Bywalec
- Posty: 178
- Rejestracja: 14 lip 2013, 21:02
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: 1.7 CDTI 125 KM
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: A05
- Gender:
Witam. Przelałem plym wspomagania, po paru dniach zaczęło ostro cieknąć. Wyciek zaobserwowałem pod gumami/osłonami drążków kierowniczych. Czy jest możliwość szybkiej regeneracji w domu czy tylko u fachowca? Jakie simeringi kupić lub zestaw? Pozdrawiam
Aż po horyzontu kres...