Strona 1 z 1

: 27 sie 2010, 05:21
autor: Lorry
Po pierwsze to czujnik od koła ma mało wspołnego z silnikiem....

MEtody co zrobić:

Sprawdzić czy kabelek od czujnika się po prostu nie zerwał
-sprawdzić czujnik
- rozwiazanie ostateczne gdy nic innego nie da rady---wymiana piasty lub rozdłubanie piasty

A ABS działa normalnie :?:

: 27 sie 2010, 08:20
autor: Anony Mous
Jeśli chodzi o czujnik ciśnienia ABS to prawdopodobnie jest jakaś awaria w sterowniku a nie w czujniku.

: 27 sie 2010, 09:52
autor: kicaj
nie wiem czy mowimy o abs'ie czy o kontroli cisnienia
opel stosuje 2 systemy kontroli cisnienia w oponach
- z czujnika abs jako roznica predkosci obrotowej kol
- dds - specjalne czujniki cisnienia w kole

rozumiem ze to ma sie jakos do pierwszego przypadku, i pewnie chodzi o problem z czujnikiem predkosci obrotowej kola dla abs'u
z kompa powinno wyjsc ktore to kolo - sprawdzic kabelki, przeczyscic styki piaste, w najgorszym razie wymiana piasty na nowa
bylo wszystko na forum

: 30 sie 2010, 08:21
autor: kwazaar
Te luźne klocki hamulcowe to niebezpieczna sprawa.

Kiedyś miałem podobną sytuację w Peugeocie 306 - z jednego klocka spadła spinka mocująca i podczas hamowania słychać było dzwonienie i stukanie. Klocek po prostu wysuwał się z jednej strony i tarł o felgę...

To jedna sprawa - ale niestety nie rozwiązuje to problemów z kontrolką autka w poślizgu.
Jeśli padłby Ci któryś z czujników ABS-u to paliłaby Ci się kontolka od ABS-u i zdiagnozowałbyś problem po podpięciu do kompa. STawiałbym na problem w sterowniku - jak kolega Marki.

Samą piastę ciężko zdjąć i założyć z powrotem bez jej popsucia...