Aktywny zagłówek

Wszystko o karoserii na zewnątrz i wnętrzu (naprawy blacharskie, szyby, fotele, tapicerka, plastiki, bagażniki dachowe itp.)

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
DaRek7

#31 Post autor: DaRek7 »

vojti pisze:Po przeczytaniu postów powyżej mam wątpliwości, czy wystarczy wymiana samych zagłówków, bo napisana jest sugestia o prowadnicach zagłówków. Jak to jest w takim razie z wymianą?
Oczywiście że wymiana samego zagłówka nic nie da, cały mechanizm który "robi" go aktywnym jest w oparciu fotela, musiałbyś wymienic cały fotel...

cytat:
"Gdy kierowca (lub pasażer) wciskany jest w fotel przez siłę zderzenia, jego bezwładność oddziałuje na wbudowaną w fotel sztywną płytę, która została połączona z zagłówkiem tak, by wypychać go do przodu, ograniczając odchylenie głowy i obciążenie kręgów szyjnych w czasie zderzenia."

vojti

#32 Post autor: vojti »

boogoo pisze:Ja mam zagłówek aktywny i żadnego opisu nie mam...
Wiem to z VIN-u.
Czyli bez rozebrania tego plastiku jednak się nie obejdzie...

Awatar użytkownika
marwisn
Mieszkaniec
Posty: 398
Rejestracja: 21 maja 2010, 21:08
Lokalizacja: Poznań
Model:

#33 Post autor: marwisn »

Mechanizm zagłowka jest przykręcany do ramy fotela dwoma śrubami. Zdemontowanie go to 10 minut pracy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria i wnętrze”