Po zatankowaniu do pełna = 3/4 baku

Wszystko o karoserii na zewnątrz i wnętrzu (naprawy blacharskie, szyby, fotele, tapicerka, plastiki, bagażniki dachowe itp.)

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
kamilarczi

Po zatankowaniu do pełna = 3/4 baku

#1 Post autor: kamilarczi »

Jak to jest możliwe, że po zatankowaniu do pełna wskazówka opornie zatrzymuje się na wskazaniu 3/4 baku??


Zafira A Elegance 1.8 16V 92 kW
2001r

Awatar użytkownika
janekW67
Zafiromaniak
Posty: 4085
Rejestracja: 16 sty 2012, 16:59
Imię: Janek
Lokalizacja: Słupca
Auto: Opel Zafira B 1.8 Njoy
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:
Kontakt:

#2 Post autor: janekW67 »

Być może pływak się zawiesił.
Oczywiście!

kamilarczi

#3 Post autor: kamilarczi »

Pływak jest jako integralna część pompy?

Jak się zabrać najlepiej do demontażu zbiornika paliwa?

Awatar użytkownika
cns80
Zafiromaniak
Posty: 1226
Rejestracja: 02 lis 2011, 11:15
Imię: Patryk
Lokalizacja: Warszawa [WT]
Auto: Renault
Model: Espace4
Oznaczenie silnika: J4BR

#4 Post autor: cns80 »

kamilarczi, aż tak Ci to przeszkadza ?
Obrazek

Jacek2308
Przeglądacz
Posty: 80
Rejestracja: 13 lut 2013, 15:50
Imię: Jacek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira B
Model: ZB
Oznaczenie silnika: a18xer
Gender:

#5 Post autor: Jacek2308 »

Przejedź się po wyboistej drodze często to pomaga na zawieszony pływak.

Awatar użytkownika
GOTI
Zafiromaniak
Posty: 3401
Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
Imię: Sebastian
Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
Auto: Insignia
Model: ZA
Oznaczenie silnika: A18XER
Gender:
Kontakt:

#6 Post autor: GOTI »

Jest w Op-com'ie coś takiego jak test lampki rezerwy (czy coś w tym stylu) - wskaźnik opada na dół tak aby uruchomiła sie lampka rezerwy, a po kilku sekundach ustawia sie już na odpowiedniej pozycji, jak masz dostęp to możesz to przetestować, może pomoże :>

Jak nie to tak jak wspomniano powyżej przejedź sie po wyboistej drodze, oczywiście bez ciśnień bo nie o to chodzi, przy czym wyłączaj silnik tak aby wskaźnik miał możliwość pewnego ruchu :)
Obrazek

kamilarczi

#7 Post autor: kamilarczi »

Sprawa wyglada tak. Nie podzialalo przejazd po wyboistej drodze. Najdziwniejsze ze teraz zauwazylem ze wskaznik bedac na rezerwie i zatankowaniu 10l znow jest 3/4 a w dodatku jak dotaczalem sie do swiatel to wskazowka predkosciomierza nie opadala plynnie tylko tak jak sekundnik. O co tu chodzi?

Awatar użytkownika
Matt55
Debiutant
Posty: 43
Rejestracja: 12 kwie 2014, 14:45
Imię: Mati
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Opel
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z18XE
Gender:

#8 Post autor: Matt55 »

Cała decha w ZA (jej wskaźniki) działają na sliniczkach krokowych 8) możliwe że u Ciebie się on poprostu zacina. U mnie też jak opada to tak lekko przeskakuje :> , to normalne zachowanie w silnikach krokowych :) Tym bardziej że jakby nie patrzeć to w samochodzie one poruszają się naprawdę wolno, w przypadku wskazówek typu poziom paliwa lub temp. wykonuja one niemal zerową pracę.

kamilarczi

#9 Post autor: kamilarczi »

Ale nie z takim opoznieniem co 5 km. Czuje ze bedzie deska do wymiany bo widac ze cos w niej bylo lutowane domowa robota( jakis stabilizator) moze ktos juz wczesniej kombinowal...

Awatar użytkownika
Matt55
Debiutant
Posty: 43
Rejestracja: 12 kwie 2014, 14:45
Imię: Mati
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Opel
Model: ZA
Oznaczenie silnika: Z18XE
Gender:

#10 Post autor: Matt55 »

No fakt, te 5 km to faktycznie trochę spory skok, wymiana dechy to trochę spory problem z tego wzgledu że będziesz ją musiał potem przeprogramować, przynajmniej tak słyszałem.

kamilarczi

#11 Post autor: kamilarczi »

Wiem ale mam techniczną możliwość przeprogramowania deski, starałem się wykluczać opcję zakupu deski.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria i wnętrze”