Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tunio999 pisze:Ja bym obstawiał: "/zabrudzone/zapieczone ruchome elementy wybieraka na skrzyni biegów (np. sworzeń)/,"
Czyli potraktowanie tego ustrojstwa WD40 powinno pomóc
Nie zawsze. W Oplu może być inaczej, ale ostatnio walczyłem z zapieczonym sworzniem w skrzyni VW Golfa V i zamiast się ruszać to stał nie ruchomo. Był tak zapieczony, że nawet wybić się go nie dało, dopiero rozwiercenie pomogło...
Tunio999 pisze:Ja bym obstawiał: "-/zabrudzone/zapieczone ruchome elementy wybieraka na skrzyni biegów (np. sworzeń)/,
- zużycie plastykowego gniazda, w którym porusza się kula dźwigni zmiany biegów. "
Ze zmiana biegów jest coraz gorzej. Bardzo ciężko wrzucić "1".
Jak rozpoznać, które z tych dwóch wymienionych powyżej jest przyczyną moich problemów?
Możesz ruszać lewarkiem góra-dół> Jak nie, a nie wchodzą , wyrobiony jest element plastikowy przy wybieraku...dość problematyczna usterka. JA znalazłem cały wybierak .
Ostatnio zmieniony 20 lis 2012, 16:08 przez Mattai, łącznie zmieniany 1 raz.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)
ja miałem luz na lewarku na boki i lekki problem z wstecznym (do tyłu) założyłem ten plastyk ok 10 minut roboty i jestem w szoku lepiej jak nowe dobry smar na kulkę i problem zniknął.
No i tu dochodzimy do sedna, to pierwsze jest panaceum jak faktycznie lewarek ma już wytarty koszyczek... druga rzecz to zależy czy masz wodziki czy linki - jak masz taki koszyczek, to masz linki. Ja mam linki - wiec wygląda to inaczej.