Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
roli184 pisze:koledzy jak sie demontuje plastikową listwę z błotnika ona jest na zatrzaski czy śruby nie chce nic urwać
Montowana jest na śrubach.
Ja musiałem "prawie" zdemontować tylną prawą (wyczepiła sie i odstawała) także z tego co pamiętam jest tam coś w rodzaju podkładki którą skręca sie śrubą (chyba torx jak mnie pamięć nie myli albo krzyżak).
Przy demontażu wystarczy lekko poluzować śruby a sam element delikatnie unieść do góry żeby uwolnić go z zaczepu.
Między błotnikiem ,a początkiem progu (przód) z obydwu stron zszedł lakier (powierzchnia około 2cm na 2 cm ) , no i pod spodem jest już chyba zdrowa blacha , z delikatnym nalotem rudej ,żadnych pęcherzy itd . Kupiłem dzisiaj podkład i lakier , pytanie czy to wystarczy ? Jeżeli dobrze rozumiem to szpachla tylko do uzupełniania ubytków , czy w moim przypadku jest konieczna ?
Podany preparat nadaje taką delikatną bezbarwną warstwe przez co nawet jakbyś słabo nałożył podkład to zawsze jakaś ochrona pozostaje. Dodatkowo moge go polecić, bo w większości prac nie tylko blacharskich ale tez zwykłych konserwatorskich itp. jest przeze mnie używany
Jako ciekawostke dodam także, że jeżeli posiada ktoś w bramie, drzwiach itd. śruby lub inne elementy blaszane które nie są pomalowane oraz są narażone na działania atmosferyczne to ten preparat bardzo dobrze je zakonserwuje
Podany preparat nadaje taką delikatną bezbarwną warstwe przez co nawet jakbyś słabo nałożył podkład to zawsze jakaś ochrona pozostaje. Dodatkowo moge go polecić, bo w większości prac nie tylko blacharskich ale tez zwykłych konserwatorskich itp. jest przeze mnie używany
Jako ciekawostke dodam także, że jeżeli posiada ktoś w bramie, drzwiach itd. śruby lub inne elementy blaszane które nie są pomalowane oraz są narażone na działania atmosferyczne to ten preparat bardzo dobrze je zakonserwuje
Zobaczę czy w mojej "wiosce " jest to dostępne, chociaż niby na tym podkładzie co kupiłem pisze ,że ma zabezpieczenie przeciw korozyjne .
Środek dobry a co najważniejsze tani.
Powinieneś go dostać praktycznie w każdym sklepie chemicznym ale także w marketach (jak sie nie myle to i w Selgrosie jest osiągalny).
Zapytaj w sklepie, bo może jest jakiś podobny w dobrej cenie a w małym opakowaniu/puszcze bo do opisanej przez ciebie naprawy dużo nie jest potrzebne no chyba, że chcesz sie zaopatrzeć na wszelki wypadek
Hm Goti chyba Cię zadziwię robiłem tym preparatem dwukrotnie moje dostawcze auto dokładnie oczyściłem zabezpieczyłem itp podkłady szpachla z włóknem itp lakierek iiiiiiiiiiiiiiiii dzień dobry tu rdza he he Niestety rdza to dziadostwo jak nie wytniesz to powraca jak bumerang he he No może mam takiego pecha.....
Życie jest Piękne a z Zafirką jeszcze piękniejsze he he
Odnośnie rdzy to sie zgodze - nie ma na nią wyjścia i pomaga jedynie wszczepienie nowego elementu, ale KrilanPL napisał, że rdzy nie ma, jedynie ma rudy nalot (goła blacha na deszczu).
Ja tam chwale ten preparat. Oczywiści żeby mnie nikt źle nie zrozumiał - ja go używam do konserwacji przed rudą, na rdze lub zaczątki rdzy nic nie znam
wybierz ten piach stamtąd, wyszlifuj dobrze papierem ściernym, potem pomaluj jakimś podkładem " na rdzę". Końcowo możesz położyć farbę do zaprawek, którą sobie dobierz komputerowo (warto takową mieć). To tak na szybko, aby to się nie rozprzestrzeniło
kolejno: Opel Corsa 1.2i, Opel Astra 1.6i, Opel Calibra 2.0i, Opel Zafira A 2.0 DTL 16V., Corsa B 1.2 16V, Astra Bertone Cabrio 1.6. Obecnie: Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH Opel Zafira B OPC Audi A4 B6 S4 Cabrio 3.0 V6
Weź sobie np Sigma Coating w kolorze szarym na podkład, a później pociągnij to już docelowym lakierem zaprawkowym w kolorze samochodu, który Ci dobiorą w każdej praktycznie mieszalni farb.
kolejno: Opel Corsa 1.2i, Opel Astra 1.6i, Opel Calibra 2.0i, Opel Zafira A 2.0 DTL 16V., Corsa B 1.2 16V, Astra Bertone Cabrio 1.6. Obecnie: Opel Zafira B Cosmo Panorama DTH Opel Zafira B OPC Audi A4 B6 S4 Cabrio 3.0 V6