Chciałbym sie was zapytać jaki jest skuteczny sposób przy którym stworzy się jak najmniej strat żeby zdjąć osłonę słupka prawego, srodkowego?
Coś mi w srodku trzeszczy poza tym suwak pasów wyskoczył z prowadnicy i chciałbym wszystko złożyć tak jak należy ale nie mogę zdjąć tej jasnej osłony a znowu nie chcę czegoś połamać, żadnych śrub niestety też nie widzę.
Jakieś rady?
Zdjęcie osłony słupka (środkowy, lewy)
Moderator: Sebu$
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
tu masz zdjęcia zapożyczone ze sklepu
Może coś Ci rozjaśni. Pewnie trzeba będzie zdjąć uszczelkę z drzwi. Tak mi się wydaje bo tego nie robiłem nigdy
Swoją drogą to uważaj bo droga ta osłona
Może coś Ci rozjaśni. Pewnie trzeba będzie zdjąć uszczelkę z drzwi. Tak mi się wydaje bo tego nie robiłem nigdy
Swoją drogą to uważaj bo droga ta osłona
- GOTI
- Zafiromaniak
- Posty: 3401
- Rejestracja: 30 paź 2012, 18:50
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: Mysłowice / Stamford
- Auto: Insignia
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: A18XER
- Gender:
- Kontakt:
Musisz zdemontować uszczelke drzwi w tym miejscu.
Z tego co pamiętam to ta osłona jest na zatrzaskach/spinkach - należy szarpać z uczuciem i nie ma co sie bać
Uważaj tylko bo wyglądają marnie i takie również są, ale jak ułamiesz któryś to nie martw sie bo na mniejszej ilości też sie trzyma
Odnośnie składania całości to przed skończeniem sprawdź czy mechanizm wysokości pasa działa jak należy.
P.S. Zdjęcie świetnie obrazuje wygląd tych zatrzasków
Z tego co pamiętam to ta osłona jest na zatrzaskach/spinkach - należy szarpać z uczuciem i nie ma co sie bać
Uważaj tylko bo wyglądają marnie i takie również są, ale jak ułamiesz któryś to nie martw sie bo na mniejszej ilości też sie trzyma
Odnośnie składania całości to przed skończeniem sprawdź czy mechanizm wysokości pasa działa jak należy.
P.S. Zdjęcie świetnie obrazuje wygląd tych zatrzasków