Strona 1 z 1

przeciągnięcie przewodu

: 19 lip 2010, 07:03
autor: marlano
Witam, Panowie możecie doradzić którędy najszybciej (jak najmniejszym nakładem pracy :lol: ) przeciągnąć przewód z komory silnika do wnętrza Zosieńki? (mniej więcej od akumulatora do środkowego tunelu bądź skrzynki bezpieczników) Przydałyby się jakieś praktyczne porady - dzięki z góry.

Re: przeciągnięcie przewodu

: 19 lip 2010, 08:44
autor: el_guapo
marlano pisze: Przydałyby się jakieś praktyczne porady - dzięki z góry.
Podłączam się pod pytanie - szykuje się do montażu świateł dziennych.
Gdzieś, kiedyś, ktoś pisał coś o miejscu w okolicy pedałów - ale za Chiny Ludowe nie mogę znaleźć tego posta.

Wszelkie rady mile widziane.

: 19 lip 2010, 09:26
autor: MieHor
Na ścianie przegrody czołowej po prawej stronie turbiny a poniżej kolumny kierowniczej jest owalny otwór zaślepiony uszczelką gumową, tym otworem wprowadzałem dodatkowe przewody z ECU do tempomatu i MID'a

: 19 lip 2010, 12:05
autor: el_guapo
MieHor pisze:Na ścianie przegrody czołowej po prawej stronie turbiny a poniżej kolumny kierowniczej jest owalny otwór zaślepiony uszczelką gumową, tym otworem wprowadzałem dodatkowe przewody z ECU do tempomatu i MID'a
Oooo!

Da radę tam podejść bez kanału/najazdu?
Lepiej przepychać od komory silnika, czy od kabiny?
W którym miejscu w kabinie wypada mniej więcej ta przelotka? Nie trzeba rozwalać połowy deski?

Dzięki

: 19 lip 2010, 14:50
autor: MieHor
Da się podejść bez kanału - najazdu. Po podniesieniu maski stań po stronie filtra powietrza i zapuść żurawia w miejsce jakie podałem - na pewno zobaczysz tę zaślepkę.
W kabinie wychodzi mniej więcej z lewej strony tunelu nad kolanami kierowcy, najlepiej dotrzeć poprzez odkręcenie i zdjęcie płyty z bezpiecznikami, jak włożysz przez ten otwór jakiś drut (patyk) od strony silnika, to od środka zobaczysz gdzie wychodzi w kabinie.

: 19 lip 2010, 17:37
autor: firek
W Opelkach które maja elektroniczną przepustnicę jest włąsnie gumowa zaślepka w scianie grodziowej o której pisze kolega MieHor, we wnetrzu to bedzie w okolicy pedału przuspieszenia (nad nim). Najlepiej to gumeczke wepchnąc do środka wywiercic w niej otworek, przez który przekładamy kabelki i montujemy zaslepkę ponownie :D

: 20 lip 2010, 06:52
autor: marlano
serdeczne dzięki za cenne informacje, jak się wyśpię (mam nocki) to spróbuję namierzyć te przelotki i przepchnąć kabelek

- pozdrawiam - :piwo: -

: 20 lip 2010, 07:16
autor: scaniairizar
jeszcze jest jedno miejsce, z prawej strony przy podszybiu jest dziurka ;) nieco wyzej, duzo wiecej miejsca. tyle ze tam trzeba dobrze uszczelnić otwór po przeciągnięciu przewodu, bo moze sie lać woda przy deszczu (w zafirze kolezanki sie lało, a u mnie nie, wiec nie wiem od czego to zalezy :O)

pozdrawiam :)

: 21 lip 2010, 14:39
autor: marlano
scaniairizar pisze: z prawej strony przy podszybiu jest dziurka ;)
dzięki scania,
widziałem ten otworek, ale nie zdecydowałem się go użyć właśnie z obawy na sączenie się po kabelku wody do środka.

Jak zdrowo leje to po kablu od anteny (magnes na dachu) mi woda do środka delikatnie kapie
stąd między innymi rezygnacja z tego otworku.

będzie czas coś sie znajdzie

- pozdrawiam -

: 02 sie 2010, 12:24
autor: marlano
firek pisze:W Opelkach które maja elektroniczną przepustnicę jest włąsnie gumowa zaślepka w scianie grodziowej o której pisze kolega MieHor, we wnetrzu to bedzie w okolicy pedału przuspieszenia (nad nim). Najlepiej to gumeczke wepchnąc do środka wywiercic w niej otworek, przez który przekładamy kabelki i montujemy zaslepkę ponownie :D


wszystko zrobiłem zgodnie z opisem nie było lekko, ale dało radę :piwo: dzięki za pomoc


- pozdrawiam -

: 29 lip 2011, 15:54
autor: depechetom
a jaki macie patent na przeciągnięcie przewodu z kabiny (który sobie biegnie od wzmacniacza) do drzwi ???
ja pomalutku cosik rzeźbię...trochę partyzantka ale jak wyrzeźbię to się pochwalę fotorelacją...