Witam. Chciałbym się doradzić w jaki sposób poprawic te ogniska korozji?
Czy jak rozumiem, należy kolejno :
1. Zeszlifować rdzę do czystej powierzchni
2. Zaszpachlować i dokonać obróbki
3. Połozyć podkład
4. Położyć lakier bazowy
5. Położyć lakier bezbarwny
I to wystarczy? Czy np. warto po zeszlifowaniu rdzy, zapaprać powierzchnię np. brunoxem czy innym środkiem tego typu?
Jak pozbyć się tej rdzy
Moderator: Sebu$
-
- Debiutant
- Posty: 40
- Rejestracja: 07 maja 2019, 18:19
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Opel Zafira A 1.6
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z16XE
- Gender:
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Pooglądaj to i inne i ja polecam R-STOP będziesz pan zadowolony.
Linki wstawilem do spoilera - Sebu$
Linki wstawilem do spoilera - Sebu$
Ostatnio zmieniony 18 cze 2021, 08:17 przez Sebu$, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Debiutant
- Posty: 40
- Rejestracja: 07 maja 2019, 18:19
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Rzeszów
- Auto: Opel Zafira A 1.6
- Model: ZA
- Oznaczenie silnika: Z16XE
- Gender:
Dzięki za odpowiedź
A jak tego użyć? Tylko do związania rdzy, czy jako jeden z etapów malowania elementu?
A jak tego użyć? Tylko do związania rdzy, czy jako jeden z etapów malowania elementu?
- Dziadek13
- Zafiromaniak
- Posty: 2004
- Rejestracja: 26 wrz 2010, 21:28
- Imię: Jorg
- Lokalizacja: Mysłowice
- Auto: VW Turan była zafira DTL
- Model: Turan
- Oznaczenie silnika: AVQ
- Gender:
Rdze zawsze trza usunąć potem gruntować R-stop
Reszta w twoim opisie.
Reszta w twoim opisie.
BrakemySilent pisze: ↑01 mar 2021, 19:30 Czy jak rozumiem, należy kolejno :
1. Zeszlifować rdzę do czystej powierzchni
2. Zaszpachlować i dokonać obróbki
3. Połozyć podkład
4. Położyć lakier bazowy
5. Położyć lakier bezbarwny
- Mattai
- Zafiromaniak
- Posty: 786
- Rejestracja: 15 lis 2009, 15:23
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: Zafira
- Model: C
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Na pewno zacząłbym od środka drzwi.... zdecydowanie. Błotnik też wymaga reakcji zanim przegnije jak mój fabryczny. Rozpadł się na pół. Działaj zanim rudzielec zniszczy wszystko.
Jak masz taki stan jak tu to wyraźnie widać że kończy się warstwa ocynku - sprawdź dokładnie progi. Uzupełnij warstwę wosków dla profili. Miałem autko w pewnym momencie w takim stanie.
Jak masz taki stan jak tu to wyraźnie widać że kończy się warstwa ocynku - sprawdź dokładnie progi. Uzupełnij warstwę wosków dla profili. Miałem autko w pewnym momencie w takim stanie.
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 19:02 przez Mattai, łącznie zmieniany 2 razy.
Scorpio I Lift-back 2.0(OHC)>VW Golf III Variant 1.9TDI(ALE)> ZA 2.0(Y20DTH)>ZC 2.0 (A20DT)