Strona 1 z 1

Awaria tylnego silniczka od wycieraczki

: 26 lut 2011, 17:37
autor: pelus1984
Witam - zepsuł mi się tylny silnik od wycieraczki, a dokładnie zjadło tryby plastikowe na zębatce, czy dostanę gdzieś samą zębatkę czy muszę kupić cały silniczek

: 28 lut 2011, 11:07
autor: Jacko
Idź do sklepu i spytaj. Jeżeli nie ma to wymiana całego silnika. Ewentualnie szukaj uszkodzonego elektrycznie, przełóż zębatki i po sprawie.

: 02 mar 2011, 11:31
autor: pelus1984
byłem pytałem w sklepach i nie ma możliwosci dostac samej zębatki może ma ktos z was zebatke do tylnej wyczieraczki ;)

: 03 mar 2011, 10:22
autor: marwisn
Popatrz na allegro czy nie podejdzie od inne go opla (astra, vectra). Czasami to tylko kwestia wymiany mocowania silnika do kasty. Koszt będzie znikomy w porównaniu do nowego, czy choćby wyjętego z zafiry.

: 20 mar 2011, 22:31
autor: calus18
pznowie u mnie też nie chodzi tylna wycieraczka jak rozebralem plastiki tylnej klapy i załączyłem wycieraczke to pyka co jakiś czas ale nie chodzi czy to jest ten sam problem? jak pyka to przekaznik od wycierzczki jest dobyr??? to jest kwestia wymiany silniczka???

: 20 mar 2011, 23:12
autor: Harry200
To że słychać przekaźnik to nie znaczy że do silniczka wycieraczki dochodzi prąd,często ulegają uszkodzeniu przewody przy przejściu pomiędzy dachem a tylną klapą.Musisz zdjąć plastik w tylnej klapie i sprawdzić czy dochodzi prąd do kostki silnika wycieraczek..

: 21 mar 2011, 14:26
autor: calus18
prąd dochodzi bo sprawdzałem, dużo pierdologi z naprawą silniczka czy lepiej jechac na szrot i kupić używany. bedzie chyba taniej i przedewszystkim szybciej

: 21 mar 2011, 19:39
autor: Harry200
Szybciej na pewno jak kupisz jakąś używkę,w silniczku mogło paść kółko plastikowe ślimaka,szczotki no i styki ustawiające wycieraczkę zawsze w dolnej pozycji jak wyłączymy przełącznikiem....

: 21 mar 2011, 21:51
autor: calus18
to i tak zrobie nie bede sie p...atyczkował:) pozdro

: 17 kwie 2011, 22:58
autor: Arkos
Wczoraj udało mi się reaktywować silniczek wycieraczki ZA. U mnie sprawa polegała na dorobieniu urwanych uchwytów i zabezpieczeniu osi wycieraczki przed ponownym zapieczeniem w tulei.
Tryby pewnie zjadło, bo zapiekła ci się oś (ta do której przykręcasz ramię), silnik napotykał na opór i ślimak powoli niszczył plastik.
Najlepsza jest satysfakcja, że udało się coś zrobić samemu, a że dodatkowo zostało kilka $ w kieszeni to już inna sprawa :)

: 09 wrz 2014, 23:29
autor: adash0
a ja mam pytanie na temat, silniczka. Jak powinna być ustawiona ta biała zębatka? Bo chyba ona po mojej naprawie została byle jak włożona, a to ma chyba znaczenie jak jest włożona, bo coś robi mi zwarcie na bezpieczniku. Tyle mnie cieszy, że ją uruchomiłem. Bo było total kaput z tylną wycieraczką... :roll: