Rdza w komorze silnika

Wszystko o karoserii na zewnątrz i wnętrzu (naprawy blacharskie, szyby, fotele, tapicerka, plastiki, bagażniki dachowe itp.)

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Pepit
Debiutant
Posty: 28
Rejestracja: 15 lip 2011, 23:34
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z18XER
Gender:

Rdza w komorze silnika

#1 Post autor: Pepit »

Witam,

przymierzam się do ZB, trafiłem ostatnio na ciekawy egzemplarz. Jednak widok pod maską trochę mnie przeraża, mocno skorodowane złączki, śruby itp. co widać na załączniku. Podwozie pokryte sporą warstwą zabezpieczenia, zastanawiam się tylko co jest pod nią. Jaka może być tego przyczyna tej korozji? Wiem, ża auto od nowości przez 7 lat eksploatowane było w rejonie nadmorskim Danii, ale czy taki klimat może tak bardzo szkodzić?

Z góry dziękuję za pomoc.
Załączniki
ks1.jpg

Awatar użytkownika
miodzik
Zafiromaniak
Posty: 3090
Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
Imię: Marcin
Lokalizacja: Świdwin ZSD
Auto: Zafira
Model: A
Oznaczenie silnika: Y20DTH
Gender:
Kontakt:

#2 Post autor: miodzik »

Tak Piotrek. Rejon duński moze tak zaszkodzić.

Rejon norweski jest jeszcze gorszy dla samochodów.
moja Zafira
Obrazek
Bogu na chwałę, ludziom na pożytek

Skasowany użytkownik 6483

#3 Post autor: Skasowany użytkownik 6483 »

Auta eksploatowane w nadmorskich rejonach szybciej rdzewieją a to dlatego ,że powietrze nadmorskie nasycone jest wiekszą ilością soli a zatem rdza szybciej i łatwiej atakuje metalowe części. Lepiej poszukaj innego modelu bo kto wie jak wygladała podłoga przed konserwacją :/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Karoseria i wnętrze”