Błędy układu chłodzenia, kontrolka, problemy - porady
Moderator: Sebu$
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
TIGER ja bym obstawił to co u mnie było czyli zawieszone szczotki wentylatora od klimy. Mi to się przytrafiło w tym roku. Pryskałem WD-40 i to pomagało na jakiś czas. Po jakimś czasie problem powrócił i rozebrałem cały wentylator na części pierwsze. jak pisałem wyżej była jedna szczotka zapieczona a u drugiej ugnity miedziany przewód. Poskładałem do kupy wszystko i n razie wszystko gra.
- chabretti
- Zafiromaniak
- Posty: 2248
- Rejestracja: 30 sie 2011, 20:51
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Żyrzyn [LPU]
- Auto: Volvo
- Model: V70
- Oznaczenie silnika: D5244T5
- Kontakt:
Poniżej +5 C Klima się nie załączy.samson pisze:Kolega pisze ze obydwa wentylatory nie dzialaja(klimai motor)
U mnie objawy zaczęły się w lutym tego roku przy -10 C
Dziś rano załączyłem klimę i od tego czasu w czasie jazdy od czasu do czasu się kontrolka chłodzenia:
Błędy oczytałem:
00004 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, brak sygnału (przewód sygnalizacyjny)
Nie występuje
P1540 - Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji
(0C) - Nie występuje
Czujnik był wymieniony na oryginał jakieś pół roku temu.
Ma ktoś może jakieś pomysły co to może być ?
Błędy oczytałem:
00004 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, brak sygnału (przewód sygnalizacyjny)
Nie występuje
P1540 - Nieprawidłowe działanie czujnika ciśnienia systemu klimatyzacji
(0C) - Nie występuje
Czujnik był wymieniony na oryginał jakieś pół roku temu.
Ma ktoś może jakieś pomysły co to może być ?
- radmar1702
- Bywalec
- Posty: 159
- Rejestracja: 14 maja 2010, 10:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
- Model:
Witam mam takie Pytanie Astra f 94r 1.6 16v podczas jazy zapala się i gaśnie kontrolka chack błąd jaki sie pojawia to 00013-02 sensor otwarty obwód nie występuje.
Proszę o pomoc
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 10 lut 2013, 13:04 przez radmar1702, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam wszystkich!
U mnie jest taki błąd ze po przekręceniu zapłonu wentylatory się włączają odrazu, a powinny przy złapaniu temperatury , pomoze ktos?
U mnie jest taki błąd ze po przekręceniu zapłonu wentylatory się włączają odrazu, a powinny przy złapaniu temperatury , pomoze ktos?
A coś więcej informacji o tym module gdzie dokładnie jest jak wygląda itp z góry dzięki
[ Dodano: Pią Lut 22, 2013 12:56 ]
I co jak go wyciągne wymienic na nowy czy da sie cos zrobic ztym
[ Dodano: Pią Lut 22, 2013 12:56 ]
I co jak go wyciągne wymienic na nowy czy da sie cos zrobic ztym
Zdejmij sobie przednie lewe nadkole to go ujrzysz, to taka puszka w kształcie prostokąta , jasna chyba , tam dochodzą o ile pamiętam dwie wtyczki. Jak to zlokalizujesz, to wypnij tą puszkę , otwórz ją bo idzie, sprawdź czy nie ma w środku wilgoci lub zamarzniętej wody. Warto to wysuszyć i ew uszczelnić przed ponownym zamontowaniem. Nie gwarantuje ,że Ci to na 100% pomoże ale napewno wyeliminujesz jedną z przyczyn włączania sie wentylatorów. Warto przy okazji sprawdzić wszystkie połączenia przewodów z wentylatorami, może któraś kostka jest luźna lub wyłamana? Sprawdź sobie na spokojnie te połączenia , może gdzieś znajdziesz przyczynę opisywaną w swoim poście.
A gdzie Ty masz tą kontrolkę tak się teraz zastanawiam? . O ile pamiętam to komputer pokładowy u mnie pokazuje jak już zbyt mały poziom płynu chłodniczego . Jednak to i tak nie ma wpływu na zapalenie silnika. Skoro Ci kręci rozrusznik a nie zapala to trzeba szukać usterki w układzie żarzenia na początek a później w układzie zasilania czyli pompa, filtr paliwa , przewody powrotu paliwa. powiem Ci ,że najlepiej pojechać do szpeca który Ci podłą czy komputer i poszuka usterki, będzie szybciej i kto wie czy nie taniej
- Rybka
- Zafiromaniak
- Posty: 2733
- Rejestracja: 11 lut 2012, 19:53
- Imię: ROBERT
- Lokalizacja: Wólka Ogryzkowa[RPZ]
- Auto: ZAFIRA B
- Model: CDTI
- Oznaczenie silnika: Z19DTL
- Gender:
Kolego a razem z tą kontrolką silnika pali ci się check engine?
U mnie objawem był padnięty czujnik położenia wału. Koszt 115 zł BOSCH.
Auto było ciężko odpalić a gdy już odpalił to brak wskazań obrotomierza i chodził jak traktor
U mnie objawem był padnięty czujnik położenia wału. Koszt 115 zł BOSCH.
Auto było ciężko odpalić a gdy już odpalił to brak wskazań obrotomierza i chodził jak traktor