Jest wkład. Popatrz na allegro, jest tego cała masa.qba1970 pisze:byłem w sklepie z częściami i tam mi powiedziano iż do mojej zafirki nie ma wkładu ino cały termostat, coś około 120zł. czy to możliwe? (oczywiście nie chodzi mi o cene )
[A] termostat - problemy z nagrzewaniem silnika i wnętrza
Moderator: Sebu$
Witam,
Mam probem z moją Zafirką 2.2 DTI otóż jadę nią ponad 15 km, podaje ciepłe powietrze ale kontrolka temp. ciągle pokazuje że silnik zimny. Co ciekawe większość czasu jadę w korku więc powinien się nagrzać a tu nie. Dopiero jak się rozpędzę i przegazuję na szybszych biegach to zaczyna iść do góry. W powrocie do domu sprawdziłem przewody, też zimne.
czy to termostat czy czujnik?
Olaf
Mam probem z moją Zafirką 2.2 DTI otóż jadę nią ponad 15 km, podaje ciepłe powietrze ale kontrolka temp. ciągle pokazuje że silnik zimny. Co ciekawe większość czasu jadę w korku więc powinien się nagrzać a tu nie. Dopiero jak się rozpędzę i przegazuję na szybszych biegach to zaczyna iść do góry. W powrocie do domu sprawdziłem przewody, też zimne.
czy to termostat czy czujnik?
Olaf
Witam,
Droszy klubowicze, mam do was takie pytanie a mianowicie w mojej zafirze 2.0 DTI 04r jest problem z grzaniem jak temp spadnie ponizej 0'C to wskaznik temp nie podnosi sie w aucie leci tylko letnie powietrze, dosc dlugo sie nagrzewa, a jesli temp jest powyzej 0 to jest ok wskaznik pokazuje normalnie temp i leci gorace powietrze... Co moze byc przyczyna?
Droszy klubowicze, mam do was takie pytanie a mianowicie w mojej zafirze 2.0 DTI 04r jest problem z grzaniem jak temp spadnie ponizej 0'C to wskaznik temp nie podnosi sie w aucie leci tylko letnie powietrze, dosc dlugo sie nagrzewa, a jesli temp jest powyzej 0 to jest ok wskaznik pokazuje normalnie temp i leci gorace powietrze... Co moze byc przyczyna?
kloedzy a wszytskie DTI mialy czujniki w obudowie?
[ Dodano: Sro Gru 29, 2010 12:51 ]
mam na oku ten http://allegro.pl/termostat-opel-astra- ... 43119.html
[ Dodano: Sro Gru 29, 2010 12:51 ]
mam na oku ten http://allegro.pl/termostat-opel-astra- ... 43119.html
Witam
Przerabiam właśnie problem z kiepskim ogrzewaniem w aucie. Pierwsze co sprawdziłem i wymieniłem to termostat wraz z obudową. Efekt przy mrozach -10 jest taki, że jak już "złapie" temperaturę 90 st. to ją dzielnie trzyma cały czas. zakłądam więc, że termostat spełnia swoją rolę jak należy. I co z tego jak w środku jest zimno. Z nadmuchów leci lekko ciepławe powietrze do tego stopnia, że po przejechaniu 90 km poprostu zmarzłem. Obstawiałem więc na nie otwierającą się klapkę z ciepłym nadmuchem. Po wyjęciu plastyku koło nóg pasażera okazałó się, że cięgno pracuje jak należy i słychać pracę klapki podczas zmiany ustawień zimne-ciepłe. Wyczytałem gdzieś, że istnieje coś takiego jak zawór w nagrzenicy, który "puszcza" ciepłe powietrze przez nagrzewnicę. Być może p tp chodzi, ponieważ zauważyłem, że po przekręceniu zapłonu słychać z okolicy nagrzewnicy jakieś tyrkotanie (jakby coś przeskakiwało nieustannie). Proszę o Wasze spostrzeżenia i sugestie zanim "zejdę" np. na zapalenie płuc
Pozdrawiam
Przerabiam właśnie problem z kiepskim ogrzewaniem w aucie. Pierwsze co sprawdziłem i wymieniłem to termostat wraz z obudową. Efekt przy mrozach -10 jest taki, że jak już "złapie" temperaturę 90 st. to ją dzielnie trzyma cały czas. zakłądam więc, że termostat spełnia swoją rolę jak należy. I co z tego jak w środku jest zimno. Z nadmuchów leci lekko ciepławe powietrze do tego stopnia, że po przejechaniu 90 km poprostu zmarzłem. Obstawiałem więc na nie otwierającą się klapkę z ciepłym nadmuchem. Po wyjęciu plastyku koło nóg pasażera okazałó się, że cięgno pracuje jak należy i słychać pracę klapki podczas zmiany ustawień zimne-ciepłe. Wyczytałem gdzieś, że istnieje coś takiego jak zawór w nagrzenicy, który "puszcza" ciepłe powietrze przez nagrzewnicę. Być może p tp chodzi, ponieważ zauważyłem, że po przekręceniu zapłonu słychać z okolicy nagrzewnicy jakieś tyrkotanie (jakby coś przeskakiwało nieustannie). Proszę o Wasze spostrzeżenia i sugestie zanim "zejdę" np. na zapalenie płuc
Pozdrawiam