Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kris pisze:Bo nawet na zimnym jak odkręcam słyszę syczenie... jak sprawdzić czy korek jest OK ??
Najprościej jest po przyjeździe rozgrzanym autem,otworzyc maskę,a potem wyłączyc silnik.Następnie szybko podejśc do zbiorniczka i słuchac czy syczy-tzn wypuszcza nadmiar kompresji.Jeśli nie syczy,a po odkręceniu syknie, to jasne że korek niedomaga
cholera mnie bierze wymieniłem wkład termostatu oringi na nagrzewnicy a ciepło w zosi jest powyżej 2000 obrotów na wolnych obrotach wieje zimno z nawiewu nie wiem co jest grane u kolegi wieje ciepło
u mnie jest tam silniczek, który teraz zaczął terkotać i przestało grzać. Zimno jest kur...sko. Próbuję rozbierać całość ale oczywiście dwie śruby od strony komory silnika dają się we znaki, mimo że myślałem iż sięgam dalej niż widzę...
jacekw7, ja w ASO Marki zapłaciłem 300zł z częściami. Trochę dużo ale byłem zmuszony bo zima. Wolałem żeby to zrobili w ASO niż zwykły mechanik, który nigdy nie robił takiej wymiany. Jedyne co to zalali mi troche dywaniki pewnie przy rozłączaniu nagrzewnicy.. trza pilnować każdy krok!!
pluum33 pisze:po co w lornetce są przewody elektryczne ja nie mam nic tam podłączone czy ktoś wie co to?
te przewody to pozostałośc po zaworze ktory w pierwszych autach( odcinał przepływ cieczy przez nagrzewnice) był montowany i z ktorego na szczescie zrezygnowano.
Przeczytalem jeszcze post boogoo na temat niedomagania korka i syczenia -- teoria zupełnie błedna. poniewaz uklad chlodzenia jest ukladem zamknietym , wiec zgodnie z prawami fizyki , jak ciecz jest podgrzewana to zwieksza sie cisinienie . i po odkreceniu korka ma syczec
Teocc, korek ma zaworki które puszczają ciśnienie. Zaworki jak nieprawidłowo działają, to nie puszczają ciśnienia i po odkręceniu korka syczy. A nie powinno.
darkp1 pisze:Teocc, korek ma zaworki które puszczają ciśnienie. Zaworki jak nieprawidłowo działają, to nie puszczają ciśnienia i po odkręceniu korka syczy. A nie powinno.
Dark sorry ale zupełnie nieorientujesz sie jak dziala uklad zamkniety. Uklad jest tak dobrany , ze jesli dziala prawidłowo nic niebedzie syczec. tak jak piszesz korek ma zaworki bezpieczństwa dla calego ukladu przed zbyt duzym cisnieniem. Uklad ma jaks pojemnośc w litrach , przy okreslonej temperaturze , wiadomo jakie panuje cisnienier i tak jest dobrany zaworek w korku. jesli z jakikchs powodów ( przedmuch pod uszcelka a nawet wtedy gdyby niezałaczyl sie wentylator i temp wzrosła )przekroczone zostanie cisnienie to zadziala zaworek i nietylko uslyszysz syczenie ale poleci ci plyn chlodniczy z pod korka. zauwazyles w korku ze na gwicie sa wyciete 4 przerwy.