Węze do chłodnicy oleju - dylemat
: 20 lip 2015, 10:36
Witam.
Dopadła mnie konieczność wymiany węzy gumowych do chłodnicy oleju. Zamówiłem oryginały GM wg VIN i tutaj pojawia się mały problem.
Dostałem 2 wężyki, jeden o nr 24413829 (krótkie kolanko) i drugi dłuższy 9157129.
Co prawda obecnie nie mam możliwości zajrzeć od spodu auta by je porównać bo trzeba rozebrać pół przodu by się do nich dostać, a nie chcę robić sobie niepotrzebnej roboty jeśli się okaże że to nie te.
W moich obecnych pojawiły się "balony" przy samych połączeniach z króćcami chłodnicy oleju, w dodatku cieknące balony...
Wg rysunku z EPC wszystko by się chyba zgadzało, jednakże z pamięci obrazowej coś mi nie gra, gdyż wydaje mi się, iż długość węży jest całkowicie inna.
I tutaj moja prośba... Jeśli ktoś orientuje się jak powinny wyglądać te węże, albo które dokładnie są bezpośrednio prowadzące z magistrali wodnej do i z chłodnicy oleju, to proszę o info.
Dla zobrazowania przedstawiam rysunek z EPC - otrzymane węże to nr 34 i 40 z rysunku.
Dopadła mnie konieczność wymiany węzy gumowych do chłodnicy oleju. Zamówiłem oryginały GM wg VIN i tutaj pojawia się mały problem.
Dostałem 2 wężyki, jeden o nr 24413829 (krótkie kolanko) i drugi dłuższy 9157129.
Co prawda obecnie nie mam możliwości zajrzeć od spodu auta by je porównać bo trzeba rozebrać pół przodu by się do nich dostać, a nie chcę robić sobie niepotrzebnej roboty jeśli się okaże że to nie te.
W moich obecnych pojawiły się "balony" przy samych połączeniach z króćcami chłodnicy oleju, w dodatku cieknące balony...
Wg rysunku z EPC wszystko by się chyba zgadzało, jednakże z pamięci obrazowej coś mi nie gra, gdyż wydaje mi się, iż długość węży jest całkowicie inna.
I tutaj moja prośba... Jeśli ktoś orientuje się jak powinny wyglądać te węże, albo które dokładnie są bezpośrednio prowadzące z magistrali wodnej do i z chłodnicy oleju, to proszę o info.
Dla zobrazowania przedstawiam rysunek z EPC - otrzymane węże to nr 34 i 40 z rysunku.