Ubytek płynu chłodniczego

Czyli: chłodzenie, grzanie, termostat, chłodnice, webasto, nagrzewnica

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
komura85

Problem z płynem chlodzącym

#1 Post autor: komura85 »

Witam mam problem z plynem chlodzacym w zafirce 2.0DTI po pewnym czasie uzytkowiania zobaczylem ze brakuje w zbiorniku troche płynu, myslalem ze wyparowalem i dolalem do max ale po pewnym czasie znowu brakuje.Jaka moze bys przyczyna ze ucieka ten plyn

troszke temat zmieniłem /Dejna
Ostatnio zmieniony 24 wrz 2009, 21:51 przez komura85, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MieHor
Zafiromaniak
Posty: 2915
Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
Imię: Mieczysław
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
Auto: Zafira
Model: B
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#2 Post autor: MieHor »

musi być jakaś nieszczelność, cudów nie ma

dejna

#3 Post autor: dejna »

musi gdzieś uciekać a tak z ciekawości... problem pojawił sie jak zacząłeś używać klimatyzacji?

arash

#4 Post autor: arash »

a kolego sprawdzałeś czy nie ma wycieku gdzieś??? zostaw na noc na polbruku albo podłóż coś jakąś papierową tekture i sprawdz po nocy czy coś wykapało gdzieś , jeżeli nie to wtedy zacznie sie dopiero problemik(przykre doświadczenie z omegą B płyn dostał sie do oleju krótko po tym silniczek klękł) ale to byłe w benzyniaku nie wiem jak zachowują sie diele oploskie .... oczywiście nie strasząc cie...ale pewnie koledzy fachowcy od silników pewnie ci zaradzą .. powodzenia

komura85

#5 Post autor: komura85 »

Dzis pojechalem na kanal zobaczyc samochod od spodu i z lewej i prawej strony sa takie jak by zawory lub cos takiego i jeden z nich jest mokry. Mysle ze z tad leci plyn .Czy jest to mozliwe??

boogoo

#6 Post autor: boogoo »

Witam.Kolego komura,Sprawdź sobie czy z połączenia nagrzewnicy ci nie kapie.Tj.wewnątrz auta w tunelu na wykładzinę.

komura85

#7 Post autor: komura85 »

Sucho jest wszedzie. tam z przodu z tego czegos kapie ale niewiem co to jest

Cezar

#8 Post autor: Cezar »

witam ! jestem uzytkownikiem zafiry A od roku i w czasie tego roku 2 razy dolewalem po 1.5 litra plynu czy to mozliwe zeby az tyle wyparowalo wycieku nie ma podkladalem na noc papier karton i suchutki wydaje mi sie ze jak by sie przedostawal do silnika to juz by bylo po sielniku prosze o wasze opinie i rady z gory dzieki

darkp1

#9 Post autor: darkp1 »

Otwórz klapkę tam gdzie numer VIN i zobacz czy gąbki nie masz mokrej...

Cezar

#10 Post autor: Cezar »

ok jutro sprawdze idam znac a jezeli jest mokra to gdzie dalej szukac przyczyny ??

Awatar użytkownika
rzadki
Zafiromaniak
Posty: 787
Rejestracja: 06 sty 2009, 17:16
Lokalizacja: Gdańsk
Model:

#11 Post autor: rzadki »

oringi nagrzewnicy - jest na forum info ;)
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. ;)
Obrazek

boogoo

#12 Post autor: boogoo »

Ale najpierw sprawdź korek ciśnieniowy.U mnie parowały szyby,uciekał płyn z lornetki nagrzewnicy i po naprawie korka wycieki się skończyły,a i parowanie po klimie się skończyło 8) .
Bo trzeba leczyc przyczyny,a nie skutki.

Cezar

#13 Post autor: Cezar »

tam gdzie numer VIN sucho

Awatar użytkownika
QRZOL
Mieszkaniec
Posty: 287
Rejestracja: 24 lip 2009, 18:53
Imię: Maciej
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: ZB 1.7 CDTI Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: A17DTR
Gender:

#14 Post autor: QRZOL »

Obrazek

Cezar

#15 Post autor: Cezar »

grzol jezeli tam gdzie nr VIN jest sucho to nie moga byc oringi. Ale dobrze ze wstawiles do tematu link moze komus sie przyda.. czego nikomu nie zycze... bo nie fajnie to wyglada....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Klimatyzacja, ogrzewanie, układ chłodzenia”