Strona 1 z 1

Temperatura płynu chłodniczego

: 16 lut 2011, 09:07
autor: baczek007
Witam
Fiksuje mi coś układ chłodzenie.
Objawy: Jak jadę równo, obojętnie jaka prędkość, to temperatura na zegarze oscyluje około 90st. Gdy nagle przyspieszę (wyprzedanie lub cos) i obroty gwałtownie podejdą do 4-5 tys, to zaczyna spadać temp płynu, na zegarze dochodzi do 0 i z powrotem podchodzi do 90. Równomiernie, żadna nagłe skoki. W kabinie czuć, że robi się chłodniej jak temp spada.
Termostat wymieniony, płynu nie ubywa, nie przybywa.
Martwić się, czy niekoniecznie?
Jeżeli tak, to od czego zacząć szukanie przyczyn?

: 16 lut 2011, 09:11
autor: boogoo
A powinno być odwrotnie.... :idea:

: 16 lut 2011, 09:25
autor: Harry200
Dziwne zachowanie,wskazywałoby że termostat się przycina i jak jest większy przepływ wody to nie zamyka obiegu.Jak zwolnisz to wzrasta z powrotem do 90. :?:

: 16 lut 2011, 09:26
autor: kicaj
tez o tym myslalem, jeszcze mozna by sprawdzic wiatrak czy dobrze kreci... (w dobra strone)

: 16 lut 2011, 09:54
autor: AndrzejS
A czy długo musisz jechać żeby płyn się nagrzał do 80-90 st.?

: 12 lis 2011, 11:06
autor: Trutniak
Witam
koledzy podepnę się pod temat, u mnie silnik dość długo się nagrzewa a jak już się nagrzeje do około 90* to podczas jazdy stygnie wskazówka spada prawie do 0 - czyli obstawiam że tak do 30-40* co z tym robić?

: 12 lis 2011, 12:04
autor: Harry200
To na 100% termostat do wymiany,nie zamyka Ci całkiem obiegu i w czasie jazdy silnik masz za bardzo chłodzony..