[B]Klimatyzacja - przestała działać
Wejdź w ECU (silnik) bloki pomiarowe i sprawdź jakie masz ciśnienie klimatyzacji.
Zwarcie w kostce czujnika nic ci nie da.Zasada działania tego czujnika jest inna.
Przez zwarcie pinów można uszkodzić ECU!
Zwarcie w kostce czujnika nic ci nie da.Zasada działania tego czujnika jest inna.
Przez zwarcie pinów można uszkodzić ECU!
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Ciśnienie wystarczające do uruchomienie sprężarki.Zapodaj zrzut ekranu w tymi blokami.
Miałeś działającą klimę, przestała nagle działać?
Miałeś działającą klimę, przestała nagle działać?
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 09:20 przez drahe, łącznie zmieniany 1 raz.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Odnosnie klimy jest tylko to:
1 Przelacznik informacyjny AC -nieaktywny (ale mam manual)
2. cisnienie AC systemu klimatyzacji - 675 kPa
3 cisnienie AC - 1,0 V
4 Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji- system OK
5. Przekaznik AC ( system klimatyzacji) - nieaktywny ?
to wszystko, ten ostatni punkt mnie zastanawia ?
1 Przelacznik informacyjny AC -nieaktywny (ale mam manual)
2. cisnienie AC systemu klimatyzacji - 675 kPa
3 cisnienie AC - 1,0 V
4 Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji- system OK
5. Przekaznik AC ( system klimatyzacji) - nieaktywny ?
to wszystko, ten ostatni punkt mnie zastanawia ?
Gdyby był aktywny (punkt 5 ) to byś tu nie zadawał pytań tylko się cieszył chłodkiem z nawiewów.
Jak naciskasz przycisk klimy ten ze śnieżynką zmienia się status "1 Przelacznik informacyjny AC -nieaktywny" na aktywny?
Jak naciskasz przycisk klimy ten ze śnieżynką zmienia się status "1 Przelacznik informacyjny AC -nieaktywny" na aktywny?
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
Wejdź jeszcze w zegary (IPC) -> konfiguracja wariantów programu i na 3 stronie powinna być konfiguracja klimatyzacji.
Pod klimatyzacja climate control powinno być manualna czy coś takiego.
Zrób screena na wszelki wypadek.
Pod klimatyzacja climate control powinno być manualna czy coś takiego.
Zrób screena na wszelki wypadek.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
No i w zegarach niczego nie moge zaprogramowac bo " konfiguracja wariantow programu" wola mi kod pojazdu.
W module wyswietlacza DIS wlaczylem ECC bo bylo wylaczone ale to chyba bez sensu przy manualnej klimie
W module wyswietlacza DIS wlaczylem ECC bo bylo wylaczone ale to chyba bez sensu przy manualnej klimie
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 13:06 przez borysj5, łącznie zmieniany 1 raz.
ECC w DIS bez sensu ale nie będzie to miało żadnego negatywnego wpływu.
Poszukaj jeszcze w blokach pomiarowych IPC czy jest coś co dotyczy przycisku klimatyzacji.
Przycisk po wciśnięciu na panelu zapala się?
Podaj mi VIN na PW.
Poszukaj jeszcze w blokach pomiarowych IPC czy jest coś co dotyczy przycisku klimatyzacji.
Przycisk po wciśnięciu na panelu zapala się?
Podaj mi VIN na PW.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
w IPC - Przełacznik AC ( systemu klimatyzacji ) - wylaczony
A kontrolka dziala zarowno po wcisnieciu jak i po wlaczeniui wentylatora z "0" np na 1"
A kontrolka dziala zarowno po wcisnieciu jak i po wlaczeniui wentylatora z "0" np na 1"
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 15:08 przez borysj5, łącznie zmieniany 2 razy.
Spróbuj podmienić panel klimatyzacji.
VIN możesz usunąć nie jest już potrzebny.
Acha sprawdź jeszcze VIN w zegarach czy jest taki jak powinien być.
VIN możesz usunąć nie jest już potrzebny.
Acha sprawdź jeszcze VIN w zegarach czy jest taki jak powinien być.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 14:28 przez drahe, łącznie zmieniany 2 razy.
Diagnostyka komputerowa.Odzyskiwanie kodu security (Opel carpass). Rozszerzanie funkcji komputera pokładowego - wszystkie modele Opla.Dokładanie tempomatu i inne mody.Wymiana modułu CIM.
W zegarach wszystko sie zgadza.
No tak C60=klima manualna. Z tym panelem klimatyzacji to sprobuje gdzies taki dorwac.
Ja z calej analizy spodziewalem sie ze albo jest walniety jakis kabel albo samo ecu.
Z analizy opcoma wynika ze powinny byc 2 przekazniki od klimy. Jeden jest w skrzynce bezpiecznikow a drugi nie wiem.
Co gorsza w manualnej klimie sterowaniem klimatyzacją zajmuje sie ECU wiec jet opcja ze spalona jest jakas sciezka czy cos ?
Rece opadaja. ide wyjme panel, poszukam schematu i zobacze czy mozna tam sewrzec kable przelacznika na krotko.
No tak C60=klima manualna. Z tym panelem klimatyzacji to sprobuje gdzies taki dorwac.
Ja z calej analizy spodziewalem sie ze albo jest walniety jakis kabel albo samo ecu.
Z analizy opcoma wynika ze powinny byc 2 przekazniki od klimy. Jeden jest w skrzynce bezpiecznikow a drugi nie wiem.
Co gorsza w manualnej klimie sterowaniem klimatyzacją zajmuje sie ECU wiec jet opcja ze spalona jest jakas sciezka czy cos ?
Rece opadaja. ide wyjme panel, poszukam schematu i zobacze czy mozna tam sewrzec kable przelacznika na krotko.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 15:25 przez borysj5, łącznie zmieniany 1 raz.