ECN 59761 --- Termostat
blad caly czas u mnie wystepuje tzn pojawia sie ECN59761 na sekundke a potem przeskakuje na ECN000000 - wczesniej gdy mialem stary termostat byl tylko ECN59761...
poza tym po zainstalowaniu nowego plyn kapal spod termostatu - mechanik to niby poprawil ale teraz codziennie sprawdzam termostat i mam podejrzenia ze nadal cos sie tam dzieje (tzn. kapie)
auto grzeje pieknie - temp. w Testmode 95-99 czasem skacze do 103st na kilka sek. potem szybciutko spada do 95/96st takze chyba jest ok.... tylko zastanawia mnie ten blad caly czas obecny...
poza tym po zainstalowaniu nowego plyn kapal spod termostatu - mechanik to niby poprawil ale teraz codziennie sprawdzam termostat i mam podejrzenia ze nadal cos sie tam dzieje (tzn. kapie)
auto grzeje pieknie - temp. w Testmode 95-99 czasem skacze do 103st na kilka sek. potem szybciutko spada do 95/96st takze chyba jest ok.... tylko zastanawia mnie ten blad caly czas obecny...
- poszukam w historii - na e-Bay - u , bo nie mogę teraz namierzyć .tEREk pisze:Shell'a możesz podać linka do samego wkładu dla cdti ??
a kol. - smaru - temperaturę masz ok , a błąd ? u mnie sam po tygodniu - znikł , a u innych - tech lub op-com pomógł , różnie to już jest z tymi sterownikami silnika
ja tu widze cene w jakiej kupilem
http://allegro.pl/termostat-opel-gm-fia ... 11729.html
http://allegro.pl/termostat-opel-gm-fia ... 11729.html
A mam pytanie: czy do mojego termostatu pasować może wkładT014.92 ?
Z tego co przeglądałem neta to niby pasuje do tych modeli aut:
Termostaty samochodowe STAHLTER o symbolu T014.92
Jest to sam wkład pasujący do termostatów: Vernet: 6519.92, 6856.92 ; OE 1338331, 1338003 ; Wahler: 4208.92D, 4242.92D
Termostat pasuje do:
Opel:
Ascona C 2.0
Astra F 1.4 16V 1.6 1.8 2.0
Astra G 2.0 16V 2.0 Di 2.0 DTi 16V 2.2 DTi
Astra H 1.4 2.0 Turbo
Calibra 2.0 16V 2.5 V6
Combo 1.4 16V
Corsa B 1.4 16V 1.6 GSI 16V
Corsa C 1.4 16V 1.8 16V
Frontera A 2.0 4x4 2.2 4x4 16V
Frontera B 2.2 DTI
Meriwa 1.8 16V
Omega A 1.8 2.0 i
Omega B 2.0 2.0 DTi 16V 2.2 16V 2.2 DTI 2.5 V6 24V 2.6 V6 24V 3.0 V6 3.2 V6 24V
Signum 1.8 16V 2.0 DTI 2.2 DTI 3.2 V6 24V
Sintra 2.2 3.0 V6
Speedster 2.0 Turbo
Tigra 1.4 16V 1.6 16V
Vectra A 1.8 2.0 2.0 i GT 2.0 i Turbo 2.5 V6
Vectra B 1.6 16V 1.8 16V
Vectra B 2.0 2.0 DTI 16V 2.0Di 16V 2.2 DTI 16V 2.5 V6 24V 2.6 V6 24V
Vectra C 1.8 16V 2.0 DTI 16V 2.2 DTI 16V/GTS 3.0 CDTi 3.2 V6 24V
Zafira 1.6 16V 1.8 16V 2.0 Di 16V 2.0 DTi 16V 2.2 DTi 16V
Podany przez kolegę smaru termostat ma jednak inny numer. Pytanie będzie pasował czy nie? jestem w stanie sprawdzić oznaczenie mojego bez demontażu?
Z tego co przeglądałem neta to niby pasuje do tych modeli aut:
Termostaty samochodowe STAHLTER o symbolu T014.92
Jest to sam wkład pasujący do termostatów: Vernet: 6519.92, 6856.92 ; OE 1338331, 1338003 ; Wahler: 4208.92D, 4242.92D
Termostat pasuje do:
Opel:
Ascona C 2.0
Astra F 1.4 16V 1.6 1.8 2.0
Astra G 2.0 16V 2.0 Di 2.0 DTi 16V 2.2 DTi
Astra H 1.4 2.0 Turbo
Calibra 2.0 16V 2.5 V6
Combo 1.4 16V
Corsa B 1.4 16V 1.6 GSI 16V
Corsa C 1.4 16V 1.8 16V
Frontera A 2.0 4x4 2.2 4x4 16V
Frontera B 2.2 DTI
Meriwa 1.8 16V
Omega A 1.8 2.0 i
Omega B 2.0 2.0 DTi 16V 2.2 16V 2.2 DTI 2.5 V6 24V 2.6 V6 24V 3.0 V6 3.2 V6 24V
Signum 1.8 16V 2.0 DTI 2.2 DTI 3.2 V6 24V
Sintra 2.2 3.0 V6
Speedster 2.0 Turbo
Tigra 1.4 16V 1.6 16V
Vectra A 1.8 2.0 2.0 i GT 2.0 i Turbo 2.5 V6
Vectra B 1.6 16V 1.8 16V
Vectra B 2.0 2.0 DTI 16V 2.0Di 16V 2.2 DTI 16V 2.5 V6 24V 2.6 V6 24V
Vectra C 1.8 16V 2.0 DTI 16V 2.2 DTI 16V/GTS 3.0 CDTi 3.2 V6 24V
Zafira 1.6 16V 1.8 16V 2.0 Di 16V 2.0 DTi 16V 2.2 DTi 16V
Podany przez kolegę smaru termostat ma jednak inny numer. Pytanie będzie pasował czy nie? jestem w stanie sprawdzić oznaczenie mojego bez demontażu?
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 12 sty 2012, 23:11
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: Tarnów
- Auto: Opel Zafira B 1.8 Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z18XER
- Gender:
Witam!
Proszę o opinię tych forumowiczów co wymieniali termostaty w ZB 1,8 XER.
Mnie też czeka ta przyjemność. Rozglądam się za nowym termostatem - co sądzicie o tym:
http://allegro.pl/termostat-opel-astra- ... 09294.html
Cena konkurencyjna w porównaniu z innymi źródłami ...
Z góry dzięki za pomoc.
Proszę o opinię tych forumowiczów co wymieniali termostaty w ZB 1,8 XER.
Mnie też czeka ta przyjemność. Rozglądam się za nowym termostatem - co sądzicie o tym:
http://allegro.pl/termostat-opel-astra- ... 09294.html
Cena konkurencyjna w porównaniu z innymi źródłami ...
Z góry dzięki za pomoc.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
Cena tego termostatu w ASO wynosi:jacekdg pisze:Witam!
Proszę o opinię tych forumowiczów co wymieniali termostaty w ZB 1,8 XER.
Mnie też czeka ta przyjemność. Rozglądam się za nowym termostatem - co sądzicie o tym:
http://allegro.pl/termostat-opel-astra- ... 09294.html
Cena konkurencyjna w porównaniu z innymi źródłami ...
Z góry dzięki za pomoc.
Numer katalogowy: 1338178
Nazwa części: TERMOSTAT
Cena netto*: 279,5
Cena brutto*: 343,79
Jeżeli chcesz być pewny, że pasuje do Twojego autka, wrzuć VIN TTUU,
jeżeli masz jeszcze nie rozkodowany, wrzuć TUTAJ - rozkodujemy.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
- Bodek
- Zafiromaniak
- Posty: 16394
- Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
- Imię: Bodek
- Lokalizacja: Polska B
- Auto: Zafira_B_Cosmo
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
- Kontakt:
grze123 pisze:czy ktoś wie gdzie znajduje się termostat w cdti 150KM?
Użytkownik pisze:Mam dobrą wiadomość dla użytkowników DTH.Wg info z naszego forum użytkownicy DT piszą,ze aby wymienić termostat muszą demontować czy tylko popuszczać śruby od chłodnicy spalin i EGR-a.Jest to oczywiście do zrobienia ale czasochłonne.W DTH sprawa jest bardzo prosta.Tutaj jest chyba ukłon producenta do użytkowników DTH za psujące się nagminnie klapy wirowe,których oczywiście w DT nie ma.Na początku powinniśmy spuścić płyn z układu zaworkiem,który jest u dołu chłodnicy po prawej stronie.
Należy zdemontować aku i jego podstawę,która zamocowana jest do nadwozia (nadkola) 3 śrubami na klucz "13".Potrzebny będzie klucz nasadowy z przedłużką.
Po demontażu mamy swobodny dostęp do 2 śrub klucz "13"+przedłużka i 1 szt klucz "10" mocujących termostat do głowicy oraz przewodów gumowych szt 4 i jednej wtyczki elektrycznej.Odkręcamy je i mamy termostat zdemontowany.Na foto poniżej zaznaczyłem kolorem czerwonym śruby do odkręcenia.
..................
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Bodek, łącznie zmieniany 1 raz.
"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.
Witam
Wyskakuje mi samochód z kluczykiem ale tylko jak włączam zapłon po zapaleniu znika.
po sprawdzeniu błędu (pedał gazu halulec......) wyświetliło mi 059761, czy również musze liczyć się z wymianą. Ten błąd zaczął mi się pojawiać po odłączeniu cofki kiedy mechanik sprawdzał świece czy może to być powiązane ?
pozdrawiam
Wyskakuje mi samochód z kluczykiem ale tylko jak włączam zapłon po zapaleniu znika.
po sprawdzeniu błędu (pedał gazu halulec......) wyświetliło mi 059761, czy również musze liczyć się z wymianą. Ten błąd zaczął mi się pojawiać po odłączeniu cofki kiedy mechanik sprawdzał świece czy może to być powiązane ?
pozdrawiam