[B]"Quickheat" System szybkiego nagrzewania
[B]"Quickheat" System szybkiego nagrzewania
Postanowiłem otworzyć nowy temat, ponieważ posiadam taki system u siebie w ZB i ciekaw jestem waszych opinii na temat jego działania. Czy ktoś z Was posiada w swojej ZB "Quickheat":?:
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 00:41 przez Robert4884, łącznie zmieniany 1 raz.
kubik_CDTi,
Chodzi mi dokładnie o to, jakie masz napięcie ładowania akumulatora, zaraz po uruchomieniu silnika, przy zimnym silniku (ale podczas jazdy). I kiedy (np. po jakim czasie) ładowanie u Ciebie się stabilizuje. Czy wpływ, na ładowanie ma obciążenie auta załączonymi odbiornikami np. ogrzewaniem, czyli wtedy kiedy włącza się grzałka
Chodzi mi dokładnie o to, jakie masz napięcie ładowania akumulatora, zaraz po uruchomieniu silnika, przy zimnym silniku (ale podczas jazdy). I kiedy (np. po jakim czasie) ładowanie u Ciebie się stabilizuje. Czy wpływ, na ładowanie ma obciążenie auta załączonymi odbiornikami np. ogrzewaniem, czyli wtedy kiedy włącza się grzałka
Ok,tylko porządny mróz u mnie jak na razie się skończył
-1 tak jest,to napiszę co będzie przy jakiej ,a jak mróz wróci to znowu zbadam.
Pozdr.
--scalone--
Teraz było 1C odpalałem po nocy z włączonym ogrzewaniem szyby przedniej to i myśle z grzałką,radio to na starcie było 11,8V więc o wiele za mało.
Potem ruszyłem cały czas z grzałką i do T silnika 30C było ok 12,6V,potem przy ok 38C,było 13,3V i zgasiłem
Potem drugie T startowa 32C,ładowanie 13,6V,ruszyłem po mieście biegi przy ok.2,5tys. rpm było 13,8V
Wyskoczyłem na obwodnicę dałem do pieca,to było 14,2-14,3V
Zastanawiam się,czy aby napewno mam wszystko w porządku.
Pozdr.
-1 tak jest,to napiszę co będzie przy jakiej ,a jak mróz wróci to znowu zbadam.
Pozdr.
--scalone--
Teraz było 1C odpalałem po nocy z włączonym ogrzewaniem szyby przedniej to i myśle z grzałką,radio to na starcie było 11,8V więc o wiele za mało.
Potem ruszyłem cały czas z grzałką i do T silnika 30C było ok 12,6V,potem przy ok 38C,było 13,3V i zgasiłem
Potem drugie T startowa 32C,ładowanie 13,6V,ruszyłem po mieście biegi przy ok.2,5tys. rpm było 13,8V
Wyskoczyłem na obwodnicę dałem do pieca,to było 14,2-14,3V
Zastanawiam się,czy aby napewno mam wszystko w porządku.
Pozdr.
Ostatnio zmieniony 25 gru 2009, 23:05 przez kubik_CDTi, łącznie zmieniany 1 raz.