[B]Problem z nawiewem powietrza
[B]Problem z nawiewem powietrza
WITAM
Mam problem z nadmuchem powietrza z zewnątrz , otwiera się kiedy włącze cyrkulacje wewnątrz auta [ tzn odwrotnie ] .
Nadmuch na nogi i na szybę też dziala odwrotnie.
Co może być powodem ? Proszę o pomoc.
Mam problem z nadmuchem powietrza z zewnątrz , otwiera się kiedy włącze cyrkulacje wewnątrz auta [ tzn odwrotnie ] .
Nadmuch na nogi i na szybę też dziala odwrotnie.
Co może być powodem ? Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 15 gru 2011, 01:02 przez spokoluzik, łącznie zmieniany 1 raz.
Czym to robią i czy idzie to zrobic OP-COMem? U mnie przy skrajnym lewym polozeniu pokretla regulacji kierunku nawiewu, prawdopodobnie stukaja klapy kierunku.spokoluzik pisze:Nawiewy działają jak należy, ale nie obyło się bez ASO.
Trzeba było wykonać kalibrację układu nawiewu klap,oczywiście kieszeń lżejsza o 130 pln.
Przyznam że poszło sprawnie i szybko .
Moze wlasnie kalibracjia by pomogla.
Witam wszystkich!!!
Prosze o porade. Wczoraj po odpaleniu Zafirki zorientowałem sie ze nawiew nie działa na pierwszych trzech biegach,na pozycji czwartej działał bez zarzutu. Dwa lata temu miałem ten sam problem czego przyczyną był nieszczęsny rezystor. Pomyslałem ze prawdopodobnie znów umarł wiec kontynuowałem jazde. Po dwudziestu minutach w kabinie poczułem zapach palonej instalacji....natychmiast zatrzymałem auto,ale po wstepnych ogledzinach nic niepokojącego nie stwierdziłem. Zauwazyłem tylko ze dmuchawa nawiewu przestała całkowicie pracowac. Czy jest mozliwe ze silnik nawiewu umarł do konca??? Czy probowac ponownie z rezystorem?? Prosze o jakiekolwiek sugestie.
Prosze o porade. Wczoraj po odpaleniu Zafirki zorientowałem sie ze nawiew nie działa na pierwszych trzech biegach,na pozycji czwartej działał bez zarzutu. Dwa lata temu miałem ten sam problem czego przyczyną był nieszczęsny rezystor. Pomyslałem ze prawdopodobnie znów umarł wiec kontynuowałem jazde. Po dwudziestu minutach w kabinie poczułem zapach palonej instalacji....natychmiast zatrzymałem auto,ale po wstepnych ogledzinach nic niepokojącego nie stwierdziłem. Zauwazyłem tylko ze dmuchawa nawiewu przestała całkowicie pracowac. Czy jest mozliwe ze silnik nawiewu umarł do konca??? Czy probowac ponownie z rezystorem?? Prosze o jakiekolwiek sugestie.
- miodzik
- Zafiromaniak
- Posty: 3090
- Rejestracja: 23 lut 2013, 18:26
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Świdwin ZSD
- Auto: Zafira
- Model: A
- Oznaczenie silnika: Y20DTH
- Gender:
- Kontakt:
Wydaje mi się, że silnik Ci się zwyczajnie zatarł - stąd ten zapach spalenizny. Mógł dostać zwyczajnie za dużego oporu (tarcie) aż się całkowicie zatrzymał, zatarł i spalił. Konkretnie stawiałbym na cewkę, przez którą przechodzi prąd jak w każdym silniku elektrycznym. Sumarycznie i tak silnik do wymiany..
Mam pewien problem Max. regulacja temperatury jest do 28 stopni i cały czas leci zimne powietrze dopiero jak przełączę na HI leci z nawiewów ciepłe powietrze ale jets wtedy za gorąco i szyby dosc mocno parują, czy ma to zwiazek z zapowietrzoną nagrzewnicą ? Wymieniałem płyn chlodzący i myślę że to może być przyczyną. Druga sprawa, na wyswietlaczu w lewym dolnym rogu wyswietla mi się komunikat z temperatuą 68 stponi i spada do 65,5, wcześniej takiego komunikatu nie było tylko wyświetlała sie literka F, która czasem też wskoczy zamiast tej tempertatury 68 stopni.