Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jarecki69 pisze:Nie bardzo rozumiem co ma wspólnego EGR i szybkość nagrzewania się silnika. EGR odpowiada za czystość spalin tak ogólnie rzecz ujmując
Coś w tym jest... spaliny dochodzące do EGR najpierw przelatują przez chłodniczkę w której podgrzeją ci płyn z tym że potem ten płyn staje się chłodziwem tychże spalin.
Ciekawa teoria , napisz mi jeszcze prosze , gdzie znajduje sie owa chłodniczka . Może ja gdzieś mam ale z tego co zaglądałem w silnik, to nie umiałem czegoś takiego namierzyć .
A czy ten żółty korek to nie ejst raczej od wlewu oleju? . Pytam bo 150-tki mają po prawej ten korek a moja 120-tka ma po lewej . Tak można najprościej odróżnić jaki to silnik jest.
MK3 - znasz jakiegoś dobrego speca do usuwania klap wirowych na terenie Katowic? Nie chce dać byle jakiemu mechanikowi który się uczy albo partaczy i nie dba o jakość wykonania :\
piecu pisze:MK3 - znasz jakiegoś dobrego speca do usuwania klap wirowych na terenie Katowic? Nie chce dać byle jakiemu mechanikowi który się uczy albo partaczy i nie dba o jakość wykonania :\