Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
TuneFORCE pisze:Nie sprawdzałem tego ale jeśli sprzętowo te silniki będą takie same to ze 110KM zrobi się to samo co ze 125KM.
Chip tuning - normalnie 1399zł, dla forumowiczów po dopisaniu się do listy(tylko Poznań) 999zł.
Jeśli chodzi o DPFa to jak będziemy to mieli na 10000% opanowane to podam ceny.
A mieliście już może jakieś 2,2CDTi-163/184KM z nowej Antary/Captivy? W ogóle co to za silnik wiecie?Sam chiptuning.
[ Dodano: Nie Wrz 11, 2011 12:52 ]
TuneFORCE pisze:Przemcio nie pamiętam przebiegu tych aut.
zbigor pisze:Nie wiem czy tylko to ale na pewno wtryski i turbo są takie same
nie wiem czy Intercooler jest mniejszy o połowę , ale w serwisie wszystkie części do DTR maja taką sama numeracje co DTJ , to jest generalnie ten sam silnik .
Rożnica w IC jest na tyle istotna że na pewno da sie ją odczuć przy chipsowaniu http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... ridtj.jpg/ Reszta jest taka sama. Słyszałem też o niższym ciśnieniu szyny CR ale nie mam jak tego sprawdzić a poza tym dla tunera to nie kłopot
rzeczywiście wygląda na mniejsza ale ta mniejsza jest chyba grubsza ??? teraz nasuwa sie pytanie czy chłodnica jest w stanie dać 15 KM więcej ? na Forum Astry wyczytałem iz różnią się oprogramowaniem i może tutaj jest cały feler ?
Różnią sie oczywiście oprogramowaniem ale to dla tunera żaden kłopot. Chodzi mi jednak o to oprócz tego jest różnica w IC i że nie da sie 110KM zachipsować do takiej samej mocy jak 125KM
Cisza w eterze Dzisiaj wsiadam patrzę na licznik przejechane 145km od wypalania ,to myślę trzeba jechac ,przegonic ,ledwo się zagrzał do 80 i już wypala no i tak raz w tygodniu trzeba jechac ,trzeba było benzynkę i byłby spokój
Dzięki temu że IC jest większy auto w cieplejsze dni nie puchnie tak bardzo jak przy małym ICku...
Co do DPFa...jak na razie lipa walczę z jedną zafirą już tydzień i jak na razie efekt słaby...jak tak dalej pójdzie to będziemy musieli zrobić do tego emulator...i modyfikacja będzie częściowo softowa+emu...
Do końca listopada musimy mieć już emulator bo klient jedzie na urlop więc trzymajcie kciuki
Chętnie bym zobaczył jak wygląda plik od takiego auta...niestety w przypadku 1.9CTDI różnice są kosmiczne i nawet sterowniki fizycznie są inne...istnieje kilka modeli ECU, które wychodziły z i bez DPFa ale i tutaj jeśli chodzi o soft nie można od tak sobie go podmieniać