[FAQ]Jak wywalić DPFa

Tematy dotyczące DPF.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#226 Post autor: heko »

bart1234 pisze:Witam!


Ten wykres 2 posty wyżej to z mojej Zafiry.
Grzegorz wywalił DPFa oraz zrobił CHIP i na razie jest bardzo fajnie.
Autko przybrało na mocy i na prawdę super się zbiera!
Na razie nie miałem większych możliwości sprawdzenia mocy bo warunki pogodowe nie bardzo na to pozwalają, ale jak tylko będe miał okazje to na pewno zdam relacje.

Dzięki Grzesiek!!!
..heh..cała przyjemność (no może poza jazdą) po mojej stronie :lol:

[ Dodano: Pon Sty 03, 2011 23:29 ]

kubik_CDTi

#227 Post autor: kubik_CDTi »

Lipny coś ten wykres był przed,maszyna chyba nie do końca sprawna była,bo i biedna seria.
No i sporo koksu jak na codzień.
U mnie jest podobnie z DPFem,ale tylko pod Sportem ;)

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#228 Post autor: heko »

..seria max trzymała..ale dpf zawalony był i turbinka słabo się wkręcała...koksu w sam raz..całkiem bezdymny modzik ;)

Szymon78

#229 Post autor: Szymon78 »

przydało by sie by zrobic test na hamowni przed usunieciem DPF-a i zaraz po nim bez ingerencji w moc (CHIP).. to tak naprawde pokazałoby ile koników pożera filtr (jesli wogole :D )

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#230 Post autor: heko »

...często to robię...i zazwyczaj jest niewielka różnica w przebiegu momentu...w tym wypadku różnica była spora ;)

Szymon78

#231 Post autor: Szymon78 »

no tak ale byc CHIP wiec zrozumiałe ze tego oczekiwaliście...

ale jak widać motor 120KM w standardzie i tak miał wiecej .. to ja pawenie mam ze 160KM :D

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#232 Post autor: heko »

...to wcale nie jest powiedziane :P

Szymon78

#233 Post autor: Szymon78 »

jestem optymistą i mam cichą nadzieje ze tak jest... choc w automacie to moc inaczej czuc niz w manualu. choc ostatnio doceniłem SPORT-a przy wyprzedzaniu

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#234 Post autor: heko »

...jedź do TuneFORCE...zapodaj mu sofcik i wtedy poczujesz różnicę :lol:

Szymon78

#235 Post autor: Szymon78 »

mam taki plan + pewnie usunięcie DPF-a.. daleko do chłopaków nie mam :D ale troche obawiam sie o wzrost mocy w automacie... opinie sa rózne (głównie o wytrzymałość sprzegła +skrzyni)

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#236 Post autor: heko »

..AT to nie problem...program z ograniczeniem momentu z dołu...dalej dołożone koksu i niema problema :lol:

Szymon78

#237 Post autor: Szymon78 »

acha... to mnie oświeciłeś.. jednak mozna śmiało 200KM robić :lol:

kubik_CDTi

#238 Post autor: kubik_CDTi »

Taki mały kabaret,bo jak 120tki mają spore gifty,tak 150tki często mają za mało kuni ;)
Moja 120tka miała 135km/315Nm,a znam przypadki 150tek z mocami z cyklu 145km/310Nm.

drmex

#239 Post autor: drmex »

Ja się zdecydowałem na wywalenie DPF, chociaż problemów żadnych z nim nie uświadczyłem - oprócz wypalania podczas podjeżdżania do garażu. No może jeszcze nieco wyższy poziom oleju...
Reasumując zapisałem się na przyszły piątek do TunaForce na usunięcie filtra i tzw. eko-chip. Chodzi mi bardziej o zmniejszenie zużycia, chociaż tragedii tutaj nie ma (8,6 - tylko miasto; 7,6 - szybka trasa), a oprócz tego na delikatne wzmocnienie auta. Mam jeszcze pod domem Mondeo TDCI (130 KM) z boxem i powiem, że zbiera się żwawiej. Ciekawy jestem o ile będzie można wzmocnić auto, tak aby zużycie spalania było ciut (no może więcej niż ciut) mniejsze - oczywiście przy założeniu niezmienionego stylu jazdy...

Anony Mous

#240 Post autor: Anony Mous »

Mam DTH po usunięciu DPF-a i wirusowaniu kompa na 179KM i ok 400Nm.Auto sprawuje się bardzo dobrze a spalanie spadło o ok 0,7L.Ale to akurat nie ma dla mnie żadnego znaczenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „DPF”