Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
A co powiecie na to miga kontrolka świec żarowych stan wysycenia filtra 130% według kompa, wypalanie stacjonarne 20 minut po wypaleniu stan wysycenia filtra 132% kontrolka świec miga dalej żadnych błędów na tech comie ręce opadają zgryz jak nie powiem co
auto jeździ normalnie żadnego mulenia itp wczoraj wracałem z opola 160 na autostradzie non stop i ta migająca żółta spiralka[fade][/fade]
Migająca spirala świec żarowych oznacza o krytycznym nasyceniu filtra i należy kontynuować jazdę do jego całkowitego wypalenia.Jaki dystans przejechałeś z taką prędkością i czy na postoju spalanie na kompie masz(po rozgrzaniu) na poziomie ok 4,5 L/h?
spalanie osiąga wartość na postoju 2,9-2,1 litra na godzinę po około 20 minutach jazdy spada do normalych 0,9-0,7 litra na godzinę wcześniej procedura wypalania zawsze przebiegała po ok 450-600 km z zużyciem 4,5-5 litra podczas postoju na światłach np i po 20 minutach było ok i jeszcze jedno wczoraj od zaświecenia kontrolki świec przejechałem ok 200 km i nie zgasła
mogę ale jak odczytam oznaczenia z węza... zaporponowano mi dośc specyficznego producenta niemieckiego - wąż w oplocie wysokotemperaturowym do 1200C+ guma 700C
producenta podam jak będe w domu bo mi troche węza zostało...
z tego co pamiętam za 2 odcinki po 40cm zapłaciłem ok 13-15pln
witam
błąd 04005A czyszczenie EGR z wybiciem iglicy i cewki. złożenie, błędu nie ma. Pojawia się 190175, a następnie 190158 oraz syczenie pod osłoną silnika. Wizyta u Mechaników (stwierdzenie różnica ciśnień DPF ) Przewody gumowe giętkie sprawdzone, czujnik DPF OK. ( stwierdzenie DPF 98%) Auto na trasę, syczenie prawie zanikło, 190175; 190158 dalej się wyświetla. Auto wciska w fotel, kontrolka kluczyk z autem pojawia się, po kolejnym odpaleniu znika, żeby znowu się pojawić. o co kaman? MARKI co ty na to.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, 11:31 przez sawex3, łącznie zmieniany 1 raz.
A skąd wiesz że ok to że pokazał nasycenie wcale nie znaczy że jest ok.
Po za tym sprawdź dokładnie przewody gumowo-plastykowe które idą do czujnika ciśnienia DPF (zamontowany na filtrze paliwa-lewa strona) bo tam jest plastykowa rurka i ona ulega spękaniu i pokruszeniu od temperatury.