Jak pozbędziesz się DPF-a to w końcu będziesz normalnego diesla.Od czasu wyrzucenia filtra nawet op-com jest mi niepotrzebny.lysy2305 pisze:Mam zamiar też skorzystać z pomocy "autusysu"i chce się Ciebie zapytać czy nic się nie dzieje z kompem po wywaleniu dpfu.Ja sam sobie wywalę filtr bo mam warsztat naprawy tłumików.
[FAQ]Jak wywalić DPFa
Koledze bardziej chodzi czy moze jeździć tylko po fizycznym wywaleniu plastra miodu (wkładu puszki DPF)
ODP: Mozesz jednak co jakiś czas filtr i tak będzie sie wypalał (jednostka sterująca wymusi proces wypalania - gdzieś czytałem ze co ok 1100-1200km) no i wytedy za tobą bedzie chmura dymu
Wgranie wirusa powoduje właśnie oszukanie kompa auta tak by nie inicjował procesu wypalania.
ODP: Mozesz jednak co jakiś czas filtr i tak będzie sie wypalał (jednostka sterująca wymusi proces wypalania - gdzieś czytałem ze co ok 1100-1200km) no i wytedy za tobą bedzie chmura dymu
Wgranie wirusa powoduje właśnie oszukanie kompa auta tak by nie inicjował procesu wypalania.
ale i tak wiele 19dth ma po 142, 143 koni...także tak czy siak....jest to problem. Natomiast wiele 19dt okazuje się mieć 130 kilka koni. Tak więc różnica paru koniu między dt a dth to czyste oszustwo w stosunku do ludzi, którzy dopłacili za 30 koni więcej w salonie.kubik_CDTi pisze:Zapewne ten 137 miał problem z kolektorem.
Nie należy tego tak rozpatrywać,to jest po prostu efekt zaniedbania użytkownika i tyle.
Znam dbanego DTH po 100kkm i miał 160KM więc jak się dba,tak się ma.
A na zachodzie się nie dba to i takie przyjeżdżają.
Tak samo u mnie DT legitymował się 135KM/315Nm przy 29C upale,co jak sam tunner stwierdził jest bardzo zdrowym wynikiem,bo mimo,że mówi się,że samochodów dzisiaj się nie dociera bardzo poważnie podszedłem do tematu i olej był zmieniony po 2tys.km,kolejny 14kkm i taki interwał mniej więcej trzymany jest,mimo ,że producent zaleca co rok lub 30tys.km(idealnie by się pod to łapał,ale jakieś nawyki z przeszłości zostają i jak pokazuje praktyka nie są złe)
Znam dbanego DTH po 100kkm i miał 160KM więc jak się dba,tak się ma.
A na zachodzie się nie dba to i takie przyjeżdżają.
Tak samo u mnie DT legitymował się 135KM/315Nm przy 29C upale,co jak sam tunner stwierdził jest bardzo zdrowym wynikiem,bo mimo,że mówi się,że samochodów dzisiaj się nie dociera bardzo poważnie podszedłem do tematu i olej był zmieniony po 2tys.km,kolejny 14kkm i taki interwał mniej więcej trzymany jest,mimo ,że producent zaleca co rok lub 30tys.km(idealnie by się pod to łapał,ale jakieś nawyki z przeszłości zostają i jak pokazuje praktyka nie są złe)