[FAQ]Jak wywalić DPFa

Tematy dotyczące DPF.

Moderatorzy: Mariusz, Tazz

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#331 Post autor: heko »

..jeszcze tego samego wieczora pisał do mnie na GG...zapraszałem go, ale stwierdził że pojedzie do ASO...i zamówi sobie nową...natychmiast znalazłem taką antenkę..ale mówił że niema czasu przyjechać ;)

stjepan

#332 Post autor: stjepan »

heko pisze:...to prawda...z właścicielem warsztatu było małe nieporozumienie przy pierwszej akcji...ale druga przebiegała spoko...cały warsztat (4 stanowiska)był dla nas...wszystko szło sprawnie..jedyne co zajęło nam więcej czasu to modyfikacje 2 opornych (uszkodzonych) autek...bo 6 DPF załatwione były od 9:00 do 14-tej...i gdyby nie chipsy...to do 16-ej możemy spoko ...profesjonalnie zrobić 10 autek :P
Czemu uwazasz moja autko za uszkodzone ?Bo chyba znim najwiecej zeszlo wiec o nim mowa :)

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#333 Post autor: heko »

...heh...nie mówię o Twoim...było jedno z przeładowującą turbinką...trzeba było robić poprawki i obcinać troszkę osiągi..no i następna z brakiem doładowania :P
...Twoje zostawiliśmy sobie na koniec..i tak imprezowałeś sobie w domku :lol: ...z że oporne było na mody...to inna sprawa 8)

TuneFORCE

#334 Post autor: TuneFORCE »

DPFy to nasza specjalizacja, pracujemy z tym tematem codziennie a nie z doskoku dlatego pisanie bzdur że jakiś elektryk który z doskoku usuwa DPFy robi to profesjonalnie to zwykłe kłamstwo...elektryk zna się na elektryce/elektronice a nie robieniu programów...on jedynie wgrywa jakieś kopie nic więcej...

Ktoś kto robi - a raczej wgrywa chipy za 500zł do zwykły druciarz który pracuje na pirackim sprzęcie i oprogramowaniu. Gdyby miał wszystko legalne to by nie zarobił na abonamenty czy inne opłaty związane z posiadaniem legalnych urządzeń.
Mam nadzieje że będzie kiedyś w tym kraju normalnie i będą karali tą dziadowska nieuczciwą konkurencję wysokimi grzywnami.

Przemcio

#335 Post autor: Przemcio »

TuneFORCE pisze:pracujemy z tym tematem codziennie
Popracował byś nad 1,7 ;) bo emulator odpada . :piwo:

TuneFORCE

#336 Post autor: TuneFORCE »

Przemcio pisze:
TuneFORCE pisze:pracujemy z tym tematem codziennie
Popracował byś nad 1,7 ;) bo emulator odpada . :piwo:
Za mało chętnych ;)
Jest jeszcze wiele innych nierozpracowanych do końca tematów bardziej popularnych modeli nad którymi trzeba posiedzieć.

lapm

#337 Post autor: lapm »

TuneFORCE pisze:
Mam nadzieje że będzie kiedyś w tym kraju normalnie i będą karali tą dziadowska nieuczciwą konkurencję wysokimi grzywnami.
Wątpię, podobnie, jak w to, że w przeciągu kilku lat zaczną kontrolować spełnianie norm Euro :)

Przemcio

#338 Post autor: Przemcio »

Na marginesie dodam że są silniki tak z zapłonem iskrowym jak i samoczynnym które spełniają normy bez katalizatora , a 1.7DTR jest wśród nich (euro4).Mówię o jednostkach zadbanych. :>

Awatar użytkownika
rhaaziel
Zafiromaniak
Posty: 558
Rejestracja: 01 lut 2010, 20:50
Lokalizacja: Tychy
Model:

#339 Post autor: rhaaziel »

heko pisze:...heh...nie mówię o Twoim...było jedno z przeładowującą turbinką...trzeba było robić poprawki i obcinać troszkę osiągi..no i następna z brakiem doładowania :P
TuneFORCE, Heko,

Czy jeśli po chipowaniu turbina się przeładowuje to jakiego typu usterce/uszkodzeniu to świadczy? Czy jest to wina jedynie zużytej już turbiny, którą należałoby wymienić/zregenerować czy inne podzespoły również wchodzą w grę?
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...

TuneFORCE

#340 Post autor: TuneFORCE »

rhaaziel pisze:
heko pisze:...heh...nie mówię o Twoim...było jedno z przeładowującą turbinką...trzeba było robić poprawki i obcinać troszkę osiągi..no i następna z brakiem doładowania :P
TuneFORCE, Heko,

Czy jeśli po chipowaniu turbina się przeładowuje to jakiego typu usterce/uszkodzeniu to świadczy? Czy jest to wina jedynie zużytej już turbiny, którą należałoby wymienić/zregenerować czy inne podzespoły również wchodzą w grę?
bez diagnostyki ciężko coś powiedzieć

Jacek_Do

#341 Post autor: Jacek_Do »

A czy ktoś ze Śląska lub Malopolski usuwał DPF i tuningował silnik w firmie http://jbtuning.pl/index.htm?
Maja własną hamownię.
Za usunięcie fizyczne(wycinkę) i programowe DPF chcą 1000,00zł
Ale już sam DPF to 200,00zł a tuning 800,00zł
Tutaj ich oferta z aledrogo:
http://allegro.pl/usuwanie-dpf-fap-mech ... 77284.html
http://allegro.pl/profesjonalny-chip-tu ... 77285.html
http://allegro.pl/chip-tuning-dpf-fap-w ... 77282.html

Nie traktujcie tego jak reklamy, ale wydaje mi się że ceny takich usług zaczynają spadać, w miarę jak coraz więcej firm się tym zajmuje.

Napisałem do nich na maila kilka pytań zobaczymy co odpowiedzą?
Jeśli ktoś jest z tamtych okolic czyli Bielsko Biała, Oświęcim, Chrzanów to mógłby podjechać i wybadać co i jak.

P.S.
Znalazłem pozytywną opinię gościa który usuwał u nich DPF w Zafirze 2007 - napisałem do niego zobaczymy co odpowie.

TuneFORCE

#342 Post autor: TuneFORCE »

Jacek_Do pisze:Maja własną hamownię.
nie mają!
nie będę pisał opini o nich...niech Grzesiek to zrobi jak ma ochotę bo jest z tamtych okolic..

p.s 200zł to cena od której zaczyna się licytacja

Awatar użytkownika
heko
Mieszkaniec
Posty: 201
Rejestracja: 25 wrz 2010, 21:50
Lokalizacja: Kraków
Model:

#343 Post autor: heko »

...miałem tylko info od klientów na temat obiecanek...sam też dzwoniłem..i obiecano mi niemożliwe..ale to tyko słowa...
...zastanawia mnie info o własnej hamowni...bo na fotkach (na stronie) jest przykładowa hamownia z jakiegoś katalogu...a poniżej fotka autka na hamowni maha...ale nie w w/w warsztacie ;)
..a na allegro jest znacznie więcej super tanich ofert... :P

security

#344 Post autor: security »

TuneFORCE pisze:DPFy to nasza specjalizacja, pracujemy z tym tematem codziennie a nie z doskoku dlatego pisanie bzdur że jakiś elektryk który z doskoku usuwa DPFy robi to profesjonalnie to zwykłe kłamstwo...elektryk zna się na elektryce/elektronice a nie robieniu programów...on jedynie wgrywa jakieś kopie nic więcej...

Ktoś kto robi - a raczej wgrywa chipy za 500zł do zwykły druciarz który pracuje na pirackim sprzęcie i oprogramowaniu. Gdyby miał wszystko legalne to by nie zarobił na abonamenty czy inne opłaty związane z posiadaniem legalnych urządzeń.
Mam nadzieje że będzie kiedyś w tym kraju normalnie i będą karali tą dziadowska nieuczciwą konkurencję wysokimi grzywnami.
kolego czy Ty naprawdę jeteś zapatrzony tylko i wyłącznie na siebie to z ktoś bierze 500zł za chipa to nie musi znaczyć że działa na pirackim oprogramowaniu.Znam kolesia od paru lat i jest dobry w tym co robi...przy okazji dowiedziałem się że usoiwa DPF i robi chipsy i dlatego zapytałem a forum czy cena za dana usługę jest korzystna...bo od tego jest forum....nie podałem i nie podaje namiarów na tego elektryka bo po 1. nie wiem jak spisują się auta po jego robocie a po 2. nie wiem czy się to opłaca robić bez hamowni i czy nie spie.... roboty.
To tyle z mojej strony.

Awatar użytkownika
rhaaziel
Zafiromaniak
Posty: 558
Rejestracja: 01 lut 2010, 20:50
Lokalizacja: Tychy
Model:

#345 Post autor: rhaaziel »

security, powiem tylko tyle: powierzyłbyś autko za 40 tysięcy (i więcej) komuś bez hamowni, bez uznanej marki, bez pozytywnych opinii tylko dlatego że robi coś tanio i żeby zaoszczędzić 500 czy nawet 1000zł :!: :?:

Przecież bez odpowiedniego sprzętu i bez hamowni, nawet nie sprawdzisz co Ci zrobił :!:

Ja już dawno odpowiedziałem sobie na to pytanie i dlatego robiłem wszystko w V-Techu (kolegów Tuneforce i Heko nie było jeszcze wtedy na naszym forum), można powiedzieć że przecierałem szlak jeśli chodzi o usuwanie DPF w ZB, wydałem sporo kasy gdyż robiłem też chipa ale jestem super zadowolony, już ponad rok jazdy ponad 30 tys km i wszystko działa perfekcyjnie!

Moja prywatna opinia jest taka, jak ktoś ma starego golfa albo paska za 5 tys zł to może się bawić w tuning za 500zł z allegro albo od elektryka bo jak co się spieprzy to tyle wyda na nowy silnik ;D

Na koniec taka mała dygresja: Ostatnio spotkałem jednego kolesia, nawiasem mówiąc jest 'mechanikiem' który kategorycznie twierdził, że zmienił dolot, wydech i program i jego Astra G 1.6 16v ma teraz 180 koni ;D Pytam go jak to zmierzył czy był na hamowni, jak wygląda przebieg momentu, jak oddaje moc, a gość mi na to, że policzył! wiec ja pytam jak policzył, a on filtr +10, nowy dolot +10, + dekat +15, nowy soft +30 itd... chyba nie muszę kończyć tej opowieści...

Właśnie dla takich osób jest tuning za 500zł i niech się cieszą, ze mają 180 koni w AG 1.6 :) ja z pokorą przyznam że mam tylko 178,6 ;)
Astra G 1.6 X16SZR (w gazie) - sprzedana
Zafira B 1.9 Z19DTH (chip V-Tech) - sprzedana
...teraz japoniec...

ODPOWIEDZ

Wróć do „DPF”