[B]Likwidacja DPF w 1,7 CDTI
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
I to też racja, ale jest znowu ale, no bo w Niemczech aby wjechać do centrum Berlina musisz mieć zieloną nalepkę że auto spełnia normy, a tylko czekać aż wymogi te na szerszą skale zacznie wprowadzać nasza "kochana" Unia.tEREk pisze:Pragnę przypomnieć że zafira B wychodziła bez DPF'a. Moja ma datę produkcji 12.2005 więc tak naprawdę mogą mnie za przeproszeniem pocałować .
Po drugie Zafira B 1.9 Cdti z filtrem DPF i bez to ta sama konstrukcja silnika.
Berlin i Berlin jedna śpiewka. Jeżeli decyduje się na wycięcie chwasta to nie kupuje zielonej naklejki tylko żółtą (jak dobrze pamiętam) i po Berlinie chyba jeszcze się uda po poruszać. Jak zajdzie potrzeba wjechania do ścisłego centrum to pojadę metrem szybciej i taniej.
mapka strefy http://www.pzmtravel.com.pl/projects/pz ... berlin.gif
mapka strefy http://www.pzmtravel.com.pl/projects/pz ... berlin.gif
Panowie wybaczcie ale wasz spór proponował bym przenieść do http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=6248&start=0 albo lepiej do http://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=1867&start=0
A ja w swoim 1.7 usunąłem chwasta. Tylko po sprawdzeniu błędów za pomocą hamulca i gazu wyswietla mi sie jedyny błąd ECN200200 (P2002 Particulate Filter Regeneration Not Completed B-037)- P2002 regeneracji filtra cząstek stałych nie zakończyły B-037
Chyba jest taka definicja tego błędu. Dodam że przed wycięciem nie było go.
Chyba jest taka definicja tego błędu. Dodam że przed wycięciem nie było go.
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model:
Hmm, ładnie, rozumiem że usunąłeś chwasta mechanicznie, nie w oprogramowaniu silnika, dlatego wywala błąd, napisz jeszcze czy świeci jakaś kontrolka, "autko z kluczem" czy "żółta kontrolka z silnikiem" bo jeśli tak to auto wejdzie w tryb serwisowy.devils pisze:A ja w swoim 1.7 usunąłem chwasta. Tylko po sprawdzeniu błędów za pomocą hamulca i gazu wyswietla mi sie jedyny błąd ECN200200 (P2002 Particulate Filter Regeneration Not Completed B-037)- P2002 regeneracji filtra cząstek stałych nie zakończyły B-037
Chyba jest taka definicja tego błędu. Dodam że przed wycięciem nie było go.
I jeszcze jedno, co zrobiłeś z czujnikami ciśnienia i temperatury DPF-a
Tak w ogóle to nie do wiary w silniku1,7
Czy aby napewno ten błąd przetłumaczony przez Ciebie odnosi sie do silników 1.7? bo z tego co czytałem to są inne dla 1.7 i do 1.9 Ale moge się mylićMieHor pisze:Znaczenie tego błędu:
P2002
Generic Type - Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description - Diesel Particulate Filter Efficiency Below Threshold
Location - Bank 1
[ Dodano: Sob Maj 14, 2011 22:08 ]
Chwasta mi usuneli mechanicznie i założyli emulatora czyli komp widzi filtra cały czas czystego i nie wypala bo nie ma czego.Zdenek2007 pisze:Hmm, ładnie, rozumiem że usunąłeś chwasta mechanicznie, nie w oprogramowaniu silnika, dlatego wywala błąd, napisz jeszcze czy świeci jakaś kontrolka, "autko z kluczem" czy "żółta kontrolka z silnikiem" bo jeśli tak to auto wejdzie w tryb serwisowy.devils pisze:A ja w swoim 1.7 usunąłem chwasta. Tylko po sprawdzeniu błędów za pomocą hamulca i gazu wyswietla mi sie jedyny błąd ECN200200 (P2002 Particulate Filter Regeneration Not Completed B-037)- P2002 regeneracji filtra cząstek stałych nie zakończyły B-037
Chyba jest taka definicja tego błędu. Dodam że przed wycięciem nie było go.
I jeszcze jedno, co zrobiłeś z czujnikami ciśnienia i temperatury DPF-a
Tak w ogóle to nie do wiary w silniku1,7
Zadna kontrolka się nie świeci tzn silnika i auto z kluczykiem, jak napisałem wcześniej wyswietla sie po pedałowaniu tylko jeden błąd ECN200200
- MieHor
- Zafiromaniak
- Posty: 2915
- Rejestracja: 26 kwie 2009, 16:07
- Imię: Mieczysław
- Lokalizacja: Ostrów Wlkp.
- Auto: Zafira
- Model: B
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
devils, znaczenie kodu zostało zaczerpnięte z wyszukiwarki kodów DTC z tej strony http://www.dtcsearch.com/ i jeśli nie jest wymieniony przy konkretnym błędzie producent marki samochodu, odnosi się do wszystkich aut
Niestety ta przyjemność kosztowała 1799zł drogo ale dość miałem tego "eko" gówna. I mam nadzieje że skończą się problemy. Póki co zauważyłem że auto lubi sobie jak kazdy diesel przy przyspieszeniu lub odpalaniu puścic małego czarnego dymka, był filtr to wszystko łapał teraz niestety nie ma co łapać, druga sprawa to ten bład którego znaczenia jeszcze nie znam na 100% . Gdyby nie metoda z pedałami to pewnie nie wiedziałbym o jego istnieniu i byłbym zadowolony ze wszystko ok.Przemcio pisze:emulator ....... to inna sprawa. Ile zapłaciłeś za tą przyjemność ?
[ Dodano: Sob Maj 14, 2011 22:32 ]
Skoro tak piszesz to ok, czyli błąd ten po przetłumaczeniu (Filter efektywności poniżej progu)MieHor pisze:devils, znaczenie kodu zostało zaczerpnięte z wyszukiwarki kodów DTC z tej strony http://www.dtcsearch.com/ i jeśli nie jest wymieniony przy konkretnym błędzie producent marki samochodu, odnosi się do wszystkich aut
miałby niejako sens i prawo pojawienia się ,efektywnośc jest poniżej progu bo też filtra brak, i jak ma być efektywny Oczywiście tak to sobie tłumacze żeby się pocieszyć
-
- Zafiromaniak
- Posty: 853
- Rejestracja: 08 lip 2010, 08:51
- Lokalizacja: śląskie[SGL]
- Model: