Zafira 1,8 + LPG czy warto kupić ?

Moderator: Tunio999

Wiadomość
Autor
JaneKK

Zafira 1,8 + LPG czy warto kupić ?

#1 Post autor: JaneKK »

Znalazłem Taką zafirkę:
http://otomoto.pl/opel-zafira-klimatron ... 38903.html
Czy warto ?
Czy za te pieniądze znajdzie sie cos lepszeg - lepsze wyposażenie
mały przebieg jak na auto z instalacja LPG...
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Bodek
Zafiromaniak
Posty: 16394
Rejestracja: 17 paź 2010, 12:28
Imię: Bodek
Lokalizacja: Polska B
Auto: Zafira_B_Cosmo
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:
Kontakt:

#2 Post autor: Bodek »

JaneKK pisze:Znalazłem Taką zafirkę:
http://otomoto.pl/opel-zafira-klimatron ... 38903.html
Czy warto ?
Czy za te pieniądze znajdzie sie cos lepszeg - lepsze wyposażenie
mały przebieg jak na auto z instalacja LPG...
Pozdrawiam
Jako tytuł należy podać nagłówek z aukcji i lokalizację

VIN:

VIN: W0L0AHM756G175270
Kod modelu: 0QN75
Kod opakowania: KD51
REG: FLAO9693

Data produkcji: 25072006

Typ silnika: Z18XER

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
A:Astra Platform
H:2004 Platform Generation
M75:Monocab (Zafira)
6:2006
G:Gliwice
175270:SERIAL NUMBER

2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2H0 = SILNIK BENZYNOWY C18SEL[2H0],Z18XER[2H0],A18XER[2H0]
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A51 = PRZEDNIE SIEDZENIE KUBEŁKOWE
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,DWA
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AV4 = TYLNA KANAPA DZIELONA
AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BA9 = POJEMNIK ZIMNA
BF8 = SCHOWEK, PRZEDNIE SIEDZENIE, PRAWE
BL5 = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA
BLB = WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA
BRE = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2006 1/2 M.Y
BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE
DDU = LUSTERKO,ZESP.
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DVA = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4Q = ENJOY
E94 = POKRYWA
ECA = KLUCZYK
FX1 = PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.94
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FZ3 = PROGRAM ZWIĘKSZONEJ STABILNOŚCI ELEKTRONIKI

FZM = KONSTRUKCJA NISKOKOSZTOWA - MODUŁ STREFY PRZEDNIEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 = ABS
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K60 = ALTERNATOR,100A
KC7 = GNIAZDO ELEKTRYCZNE, TYLNE SIEDZENIE
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M25 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F17
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N52 = KOŁO KIEROWNICY,TRZY SZPRYCHY
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
PHP = TKANINA WYKOŃCZENIOWA,TABITA/ELBA
PY3 = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,61/2JX16
QGF = OPONY,205/55 R 16-91H

QQ5 = DLA KOŁA ZAPASOWEGO O PEŁNYCH WYMIARACH
T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE

T9W = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,TABITA
TN6 = AKUMULATOR,55AH
TPV = KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TRP = RAMA RADIA
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTB = OŚWIETLENIE WNĘTRZA,DACH,TYLNE OSTRZEG. I PODWÓJNE DO CZYTANIA,3-CI RZĄD
U3A
U55
U66 = GŁOŚNIKI,7
U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY
U71 = ANTENA DACHOWA,ZESP.
UAH = WYŚWIETLACZ SYSTEMU AUDIO-WIDEO,WYŚWIETLACZ INFOR. GRAFICZNYCH (GID), VAR2
UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3
UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA

UEQ = PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA
UH0 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,LEWA STRONA
UJ3
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3D = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,CZARNY
V4M = WYPOSAŻENIE 5-GWIAZDKOWE,PAKIET NCAP
VFE = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC

Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY

;)
:lis:

"NADZIEJE LUDZI MĄDRYCH SĄ PEWNIEJSZE NIŻ BOGACTWO NIEUKÓW" - DEMOKRYT

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bogusław Kuduk, ps. Bodek + 30.11.2020. R.I.P.

JaneKK

#3 Post autor: JaneKK »

Auto ma regenerowana juz u nas glowice bo gniazda zaworowe byly wypalone
i nie mialo auto dobrej kompresji To chyba normalne po zalozonym gazie fabrycznym i przejechaniu ponad 130 tys. km??

Andrzej2503
Zafiromaniak
Posty: 678
Rejestracja: 05 sty 2010, 22:59
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. [FG]
Auto: Zafiry
Model: wszystkie
Oznaczenie silnika: różne
Gender:

#4 Post autor: Andrzej2503 »

jak już jesteś zdecydowany na LPG to lepiej zagazować u nas w kraju - masz gwarancję, wiesz kogo ścigać
tutaj kupisz zajeżdżony po regeneracji (lepszej lub gorszej) - tak po mojemu to średni pomysł
sklepik z Zafirami B i C

Wujo

#5 Post autor: Wujo »

Nie kupuj gazowanego auta z zagranicy ! :roll:

jacek28

#6 Post autor: jacek28 »

JaneKK, daj spokój, dołozysz 2-2,5 tyś i sam załozysz nowiutką instalacje do nie zajeżdzonego silnika przez gaz.jesli była by mozliwosc sprawdzenia a jest ile autko przejechało na gazie i było by to z 20-40 tyś/km to ok ale juz ponad 100 to różnie moze byc ;)

tradelux

#7 Post autor: tradelux »

Jacek za 2tys to mozna sobie zalozyc gaz, ale w kuchence ;)
ZB moze byc problematyczna z tansza i troche gorsza instalacja.
Dobra instalacja zaczyna sie od 3tys w gore.
Co do instalacji to bez znaczenia czy zainstalowana juz byla w aucie czy nie. Wszystko zalezy od tego jaki jest jej rodzaj, to wtedy sie zuzywa silnik szybciej lub wolniej.
Jesli chcesz namiary na jeden z najlepszych serwisow LPG to polecam eko-car
Ostatnio zmieniony 21 wrz 2012, 07:33 przez tradelux, łącznie zmieniany 1 raz.

JaneKK

#8 Post autor: JaneKK »

Dzieki za odpowiedzi...
Dobrze ze sprzedajacy choć utrzciwy i powiedział prawde o regeneracji głowicy...
chyba sobie odpuszczę...

Pozdrawiam

tradelux

#9 Post autor: tradelux »

Jeszcze jedno - lecące głowice są dość częste w ZB 1.8.

jacek28

#10 Post autor: jacek28 »

tradelux pisze:Jacek za 2tys to mozna sobie zalozyc gaz, ale w kuchence ;)
rok temu do ZA 1.8 płaciłem 2,2 za całkiem niezłą ;)

tradelux

#11 Post autor: tradelux »

jacek28 pisze:
tradelux pisze:Jacek za 2tys to mozna sobie zalozyc gaz, ale w kuchence ;)
rok temu do ZA 1.8 płaciłem 2,2 za całkiem niezłą ;)
Nie porownuj silnika z ZA do silnika z ZB...

jacek28

#12 Post autor: jacek28 »

Nie porownuj silnika z ZA do silnika z ZB...
rozumiem ale .... dlaczego instalacja ma sie różnic ??? :lol: przeciez to 25km wiecej wiec reduktor i wtryski takie same,sterownik również :lol:

cieniassss

#13 Post autor: cieniassss »

rozumiem ale .... dlaczego instalacja ma sie różnic ??? :lol: przeciez to 25km wiecej wiec reduktor i wtryski takie same,sterownik również :lol:
to załóż alaske i valteki do ZB 1.8 a zrozumiesz

tradelux

#14 Post autor: tradelux »

jacek28 pisze:
Nie porownuj silnika z ZA do silnika z ZB...
rozumiem ale .... dlaczego instalacja ma sie różnic ??? :lol: przeciez to 25km wiecej wiec reduktor i wtryski takie same,sterownik również :lol:
Budowa silnika nie polega tylko na większej ilości KM. Pomimo podobnej pojemności jest to całkowicie inny silnik.
Tak samo z gazem jedna instalacja pod wszystkie modele na świecie nie będzie pasować, a reduktor to nie wszystko ;)

SOJER

#15 Post autor: SOJER »

Też dzwoniłem do tego gościa i też mi się przyznał że mu wysiadła na granicy jak ją przywoził i miał głowicę do wymiany a myślał jak kupował (ciężko paliła) że tylko czujnik do wymiany:-)
Dodatkowo podobno malowany jedne dzrwi i błotnik po stronie wlewu paliwa i szpachla koło wlewu, sprzedawca przyznał że na mierniku zabrakło skali:-)) ale podobno tylko w jednym miejscu...

Zablokowany

Wróć do „Archiwum ogłoszeń - Zafira A”