Autko jakoś mi sie kojarzy z tym budynkiem w tle
, chociaż pewny nie jestem.
VIN: W0L0TGF7532219462
Kod modelu: 0QO75
Kod opakowania: MY51
REG: PIR-OP 200
Data produkcji:
11042003
Typ silnika: Z20LET
W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
219462:SERIAL NUMBER
12U = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
20X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-NIEBIESKI
24F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH
2F4 = RADIO,CDR 500
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
AY6 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
BOC = WYPRODUKOWANO W BOCHUM
C60 = KLIMATYZACJA
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DV6 = PRZYRZĄDY,BIAŁY,SZARY,CZERWONA WSKAZÓWKA
FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L70 = SILNIK BENZYNOWY 20
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG7 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OGA = Z POJAZDEM SPECJALNYM OPLA
OHB
P2V = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,6JX16
PBC = WYKOŃCZENIE,KRATKA/SKÓRA MONDIAL
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
T56 = SPOJLER TYLNY, DACH, SPORT
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9N = WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UA6 = SYSTEM AUTOALARMU
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VQ9 = ODEJMOWALNY SPRZĘG PRZYCZEPY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5B = OPC / VXR
W7B = SILNIK,BRAZYLIA
W7X = SILNIK,ZWIĘKSZONE OSIĄGI
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
WTR = TYMCZASOWA NAPRAWA OPONY
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
Z1Y = FARBA,DWA POKRYCIA
Z tyłu coś zderzak kiepsko spasowany, a patrząc po fotelu to 133tys to miało, ale dawno temu, popatrz po lakierze, spasowanie z przodu pod światlami.
Ładnie wygląda - na zdjęciach, ale lepiej byłoby na żywo pooglądać.