Strona 1 z 1

Opel Zafira A FL 2004 Jaśkowice k. Skawiny

: 28 sie 2013, 12:07
autor: Luko
Witam,
Znalazłem na alledrogo coś co wygląda na godne uwagi. Dziś przejadę zobaczyć, nie mniej jednak proszę o Wasze opinie co się w oczy rzuca a moje zaślepione chęcią kupna oczy nie widzą ;)

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

VIN: W0L0TGF7542210351

Link do aukcji TUTAJ

Około godz 18 jadę ją obejrzeć, napiszę później co i jak.

: 28 sie 2013, 13:08
autor: Bodek
VIN: W0L0TGF7542210351 Kod modelu: 0QG75 Kod opakowania: PR52 REG: HB 523AV Data produkcji: 28052004

Typ silnika: Y22DTR

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
210351:SERIAL NUMBER

2F4 = RADIO,CDR 500
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
3KU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD

A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ

AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT2 = DLA AUSTRII

D16 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,BIAŁY,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE

DP6 = OBUDOWA
F19 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.82
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K30 = STEROWANIE PRZEBIEGIEM PODRÓŻY
KG9 = ALTERNATOR,140A
L50 = SILNIK TURBO-DIESEL Y22DTR[L50/LRE]
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
M63 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5-BIEGOWA,TYP F35
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OGI
OHA = LOKALNY GM W EUROPE OHA
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
QJ0 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,7 SZPRYCH,7JX17
QUY = OPONY,215/45 R 17-91W

T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
U3A
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UD7 = CZUJNIK POMOCY W PARKOWANIU
UJ3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ

W4Y
W6X = WYKOŃCZENIE,TKANINA,SPORT,WARIANT 4
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9R = DLA AUSTRII
W9T = FAMILY
XA3 = OPEL
XK0 = WYPOSAŻENIE,SPORTY
XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0E = DLA AUSTRII
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE

;)

: 28 sie 2013, 13:39
autor: Luko
Już widzę, że po drodze z Austrii zginęły alufelgi, a kołpaki na kołach co prawda oryginał Opel, ale różne. Resztę zobaczymy na miejscu ;)

: 28 sie 2013, 14:48
autor: miodzik
Osoba prywatna sprzedaje ale kontakt PHU...

Ale.. Pierwsze co zauważyłem to zmienione gumy na pedałach sprzęgła i hamulca. Sprawdź pozostałe zużycia lewarka zmiany biegów, wytarcia boku od strony kierowcy samego siedziska kierowcy (czy nie jeździł nim niedźwiedź), weź oczywiście właśnie kogoś nie napalonego na oględziny bo o przebiegu jakoś jest tu nie za wiele.

Powodzenia w szukaniu ze swojej strony!

: 28 sie 2013, 15:21
autor: Luko
miodzik pisze:Osoba prywatna sprzedaje ale kontakt PHU...

Ale.. Pierwsze co zauważyłem to zmienione gumy na pedałach sprzęgła i hamulca. Sprawdź pozostałe zużycia lewarka zmiany biegów, wytarcia boku od strony kierowcy samego siedziska kierowcy (czy nie jeździł nim niedźwiedź), weź oczywiście właśnie kogoś nie napalonego na oględziny bo o przebiegu jakoś jest tu nie za wiele.
Przebieg przez telefon jakoś 180-190 tys, wiec pewnie gumy nie zdążyły się żużyć ;)

Kolega - handlarz mawia, że Ople są spoko, bo cena i przebieg zawsze do negocjacji :lol:

[ Dodano: Sro Sie 28, 2013 22:18 ]
Jestem po oględzinach auta.

Auto podobno sprowadził z Austrii szwagier Pana, który mi udostępnił je stojące na terenie komisu przy DK44 w miejscowości Jaśkowice. Pan podjechał do komisu ok godz 18.30 wpuścił nas i wrócił do "siostry" po kluczyki bo okazało się, że w baraku komisowym kluczyków nie ma...

W międzyczasie zaczęliśmy oglądać auto z zewnątrz:
Żona znalazła ok 15 miejsc na lakierze, które jej "nie pasowały". Żona blacharzem lakiernikiem nie jest, po prostu porównuje oglądany egzemplarz z tym, który posiadaliśmy. Ryski,ślady po drzwiach, delikatne wgniotki itp. itd punktowała jedą za drugą.
W nadkolach zaczęła się pojawiać "ruda" , lakier na początkach progów też wyglądał jakoś dziwnie. W lampach z przodu i z tyłu widoczne wylinki pająków - ślad dłuższego pomieszkiwania tychże ;)
Jeśli chodzi o pracę silnika - 2.2 DTI - pierwszy raz w życiu taki testowałem, nie mam porównania jak powinien pracować zupełnie "zdrowy" silnik. Pewne jest, że turbinę słychać jak zaczyna gwizdać, obroty trzyma równo, ładnie przyspiesza, nie dławi się. Sprzęgło też pracuje ok, nie słychać żeby zaczynało się tłuc, bierze jak dla mnie normalnie. Zawieszenie wytłuczone dosyć mocno, dodatkowo słychać hałasy z okolic klapy bagażnika. Po włączeniu kluczyka w pozycję "zapłon" świeci się dosyć długo kontrolka auta z kluczykiem, gaśnie po "przegazowaniu" auta. Check się nie świeci. Błąd nie do odczytania ale o tym poniżej.

Teraz poezja: Nie ma książki serwisowej "podobno jest u szwagra w domu z papierami od auta" które też nie wiadomo czy kompletne... Car passu raczej nie ma, przynajmniej Pan Sprzedający nie kojarzy. Generalnie sukces, że jest dwa kluczyki - tak twierdzi Pan Sprzedający - "bo za granicą, to wie Pani, nie dbają, nie dają, gubią i w ogóle..."

Przebieg podobno około 190 tys km. Nie do zweryfikowania w chwili testowania, nie działa wyświetlacz z przejechanymi kilometrami :lol: "niedawno ktoś oglądał i działało i było chyba 190 tys km, ja nie pamiętam, auto szwagra..." Wspomnianego wyżej błędu auta z kluczykiem również nie mogłem odczytać w w.w powodu. :roll:

Brak w wyposażeniu - alufelgi.
"Alufelgi oryginalne to Austriak zabrał, albo nie wydał, albo sprzedał. Szwagier bez alusów to auto ściągnął." Ani szwagier, ani Pan udostępniający auto o alufelgach podobno nie wiedział. Podobno na tych kołach auto od momentu zakupu w Austrii stoi."...ale jak się Pan zdecyduje ewentualnie to u mnie na placu leżą do opli różnych to się dogadamy" < tyle w temacie braków w wyposażeniu.

Klimatyzacja (klimatronic) i pozostałe rzeczy działają, przycinają się jedynie przyciski od sterowania głośnością radia. Auto nie ma komputera pokładowego, tylko temperaturę i radio wyświetla niestety. Ma natomiast seryjny tempomat.

Krótkie podsumowanie:
Miałem auto z przebiegiem 236 tys km - mniej "ściorany" środek, mieszek w lepszym stanie, kierownica wyglądała lepiej, jedynie pedały u mnie może trochę bardziej były starte. Siedzenia u mnie były w zdecydowanie lepszym stanie niż w testowanym egzemplarzu, siedzenie kierowcy przetarte od wsiadania i wysiadania tak, że już widać gąbkę.

Może jestem przeczulony bo szukam z żoną auta takiego jak mieliśmy, a było naprawdę bardzo dobrze utrzymane i jak widzę to mało zużyte jak na swój przebieg (236kkm), ale tego auta nie polecam nikomu kto nie chce mieć z autem kłopotów.
Negocjacja ceny na 13 tys bez mrugnięcia okiem - jeden telefon do "szwagra" po zgodę i ok bez dyskusji.

Ps. Pozytywnie zaskoczył mnie silnik 2.2 DTI i muszę o nim poczytać, bo fajnie to chodzi w takim aucie. Doczytam o eksploatacji, spalaniu i awaryjności itd. ale to już nie temat do dyskusji tutaj.

Temat tego auta uważam za zakończony - NIE POLECAM.

: 11 wrz 2013, 08:35
autor: Bodek
Ogłoszenie nieaktualne