Strona 1 z 1

Zafira A FL 2004 Myślenice Salon Polska

: 30 sie 2013, 09:39
autor: Luko
Kolejne auto do obejrzenia, jutro się wybieram bo wydaje się ciekawe.
Historii serwisowej nie ma...

VIN: W0L0TGF7542104020
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Jadę jutro obejrzeć i zdam relację.
Proszę o wypowiedzi co wam się rzuca w oczy :roll:

EDIT: oczywiście znowu nie wkleiłem linku :lol: TUTAJ

: 30 sie 2013, 09:47
autor: Bodek
VIN: W0L0TGF7542104020 Kod modelu: 0QX75 Kod opakowania: MR51 REG: KLI 55HS Data produkcji: 23012004

Typ silnika: Y20DTH

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
4:2004
2:Bochum
104020:SERIAL NUMBER

2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2F3 = RADIO,CAR 400
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A50 = MODELE WYLANSOWANE DO ROKU 2000 = SIEDZENIA SPORTOWE, MODELE WYLANSOWANE OD ROKU 2000 = SIEDZENIA KOMFORTOWE
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
AP9 = SIATKA PRZEDZIAŁU ŁADUNKOWEGO
AT0 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,TKANINA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY3 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,TKANINA,PEŁNY
AY5 = ZAGŁOWEK,TYLNY,TKANINA,ŚRODKOWY
B70 = OSŁONA PROGU DRZWI
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
CR6 = DLA POLSKI
D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DA7 = PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
FR8 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 4.17 (FRT)
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JBG = DŹWIGNIA HAMULCA POSTOJOWEGO,CHROM O WYSOKIM POŁYSKU
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
LD1 = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY 20D
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG1 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N40 = WSPOMAGANIE MECHANIZMU KIEROWNICZEGO, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NC9 = EMISJA SPALIN,WYSOKOPRĘŻNY,Z KATALIZATOREM,WARIANT 3
NP5 = KOŁO KIEROWNICY,SKÓRA
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OHC
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PBZ = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, LEWE
PCE = STEROWANIE PODUSZKI SIEDZENIA, POCHYLANE, PRAWE
QE7 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,7 SZPRYCH,6JX15 - to chyba nie są te ;)
QHL = OPONY,195/65 R 15-91H
T67 = AKUMULATOR,70AH
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9M = WYKOŃCZENIE ELBA
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3P
U55
U91 = ANTENA KRÓTKA,DACH,RADIO
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VB5 = ZDERZAK,CZĘŚCIOWO MALOWANY
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VU3 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,WĘGIEL DRZEWNY METALICZNY
W01
W4Y
W6X = WYKOŃCZENIE,TKANINA,SPORT,WARIANT 4
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
W9N = DLA POLSKI
W9U = DINKS
XA3 = OPEL
XB1 = DLA POLSKI

XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
XR2 = TABLICZKA FIRMOWA,ELEGANCE
Z0C = DLA POLSKI
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H
ZQ9 = WYKOŃCZENIE ZAWNĘTRZNE,ZACIEMNIENIE

Auto z Polski ;)

: 30 sie 2013, 10:06
autor: Luko
No właśnie dosyć dobrze wyposażony jak na Polskę i to jest dosyć ciekawa sprawa.

: 30 sie 2013, 10:10
autor: alek_jan
Coś mi się wydaje że lewy tył był robiony. Na fotce widać inny odcień.

: 31 sie 2013, 15:15
autor: Luko
Ja już po oględzinach ;)
Robiony lewy tył, pomalowane podobno z powodu rys, auto wygląda na nie bite. Sprzedawca nie ukrywa że malowany i robiony, powiedział to na wstępie zanim zdążyłem zapytać.
Egzemplarz jest zadbany, przebieg 177 kkm wygląda na rzeczywisty. Sporo punktów na masce po kamyczkach, nieładnie to wygląda i należało by to wg mnie poprawić, ewentualnie malować maskę. Rdzy jeszcze nie widać ta gdzie zwykle najwcześniej wychodzi, wyposażenie działa, biegi ładnie wchodzą, niestety brak klimatronika :( Auto wygląda na zadbane, ale niestety stoi już trochę. Tłucze się łożysko, a podczas jazdy próbnej padł EGR, bład wykasowany na miejscu, niestety po chwili powrót objawów i auto ledwie się toczyło. Hamulce zastane trochę, nie do końca hamuje prosto... Prawdopodobnie zostanie to w niedługim czasie naprawione ;) Obniżka ceny max o 500 PLN, więcej ciężko by było wytargować, a dający o sobie znać EGR (elektroniczny) zapowada w niedługim czasie kolejny wydatek. Ja się nie zdecydowałem, ale to głównie przez klimatronik, a właściwie jego brak. Reszta rzeczy jest do ogarnięcia. Na pewno plusem jest komplet kół zimowych (z felgami).
Ps. Co do felg niezgodnych z VIN-em - pan sprzedający mówi, że takie były jak kupował auto.

Ps2. Na fotelach są bardzo fajne, dobrze wyglądające pokrowce szyte jak na miarę, bardzo mi się spodobały.

: 31 sie 2013, 19:55
autor: miodzik
Powiem Ci Łukasz, że ja szukając swojej Zafirki zabrałem na oględziny ze sobą dwóch kolegów, aby nie wtopić patrząc maślanymi oczami na zakup. Jeden kolega - zafiromaniak, drugi vectromaniak, członek vectra klub polska wraz z Op-Comem oczywiście. Trzepanie trwało cztery godziny. Wyszło, że powoli pada EGR, i łożysko przednie z lewej strony. Jedne kluczyk miał zgubiony grot oczywiście wraz z kostką immo.l U handlarza chłopaki mi utargowali 1400 zł. Na ten EGR i kluczyk. Łożysko puki co mam dokręcone, zrobiłem już prawie 20 tys od zakupu ale na razie piasty nie wymieniam.

500 zł przy utargowaniu z ceny ofertowej??? Zdecydowanie wg mnie za mało. Minimum na EGR oczywiście nowy powinien opuścić. Sam wiesz pewnie, że EGR to wydatek rzędu 1000 zł. A zrobić koniecznie trzeba.

Choćby ze względów bezpieczeństwa. Bo wyobraź sobie sytuację, że wyprzedzasz przy prędkości 100/h jakiś autobus czy Tira. A tu w połowie wyprzedzania EGR wywala błąd, wchodzisz w tryb serwisowy, nagły spadek mocy i co.. Wyprzedzić do końca się nie da. Schować się z powrotem trzeba. A jeśli ktoś też zaczął wyprzedzać w tym samym czasie co Ty? i nie ma się jak schować?

: 31 sie 2013, 22:51
autor: Luko
Tą już skreśliłem z listy, właśnie przez brak chęci do rozmów o cenie końcowej auta, gdzie od razu widać że coś z nim jest nie tak.

: 12 wrz 2013, 14:49
autor: Bodek
Ogłoszenie nieaktualne - Archiwum[/b]