Strona 1 z 1

Opel Zafira A OPC 2,0Turbo Klimatronic RECARO

: 20 sty 2015, 07:36
autor: Sqbi
Witam
O jeszcze jedną pomęczę.:D

Chciałem dzisiaj jechać ją obejrzeć, ale może już ktoś był i będzie mógł więcej powiedzieć?
http://otomoto.pl/opel-zafira-opc-2-0tu ... 18823.html

: 20 sty 2015, 08:28
autor: Bodek
VIN: W0L0TGF7532143208
Kod modelu: 0QO75
Kod opakowania: MY51
Adnotacje REG: RV-MS 1604
Data produkcji: 27012003

Typ silnika: Z20LET

W0L:General Motors
0:Pojazd Nie Specjalny
T:Astra
G:Astra
F75:Zafira
3:2003
2:Bochum
143208:SERIAL NUMBER

20X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-NIEBIESKI
24F = KIEROWNICA,W RÓŻNYCH KOLORACH
2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2F4 = RADIO,CDR 500
2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I = WNĘTRZE-CZARNY
80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 = SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A23 = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
A32 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,PRZÓD
A33 = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY
AG4 = SIEDZENIE PRZEDNIE,LEWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AG5 = SIEDZENIE PRZEDNIE,PRAWE,REGULATOR WYSOKOŚCI,RĘCZNY
AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AJ3 = DLA PODUSZKI POWIETRZNEJ KIEROWCY
AJ4 = DLA PRZYPADKU Z PODUSZKĄ POWIETRZNĄ PASAŻERA
AN4 = FOTELIK DLA DZIECKA,SYSTEM OGRANICZAJĄCY
AP0 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,LEWEJ
AP1 = DLA BOCZNEJ PODUSZKI POWIETRZNEJ,PRAWEJ
ASF = PODUSZKA POWIETRZNA,LEWA/PRAWA,RAMA DACHU
AT1 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,PEŁNY
AU0 = ZAMEK DRZWI,ZE ZDALNYM STEROWANIEM
AY4 = ZAGŁÓWEK,PRZEDNI,SKÓRA,PEŁNY
AY6 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,SKÓRA,ŚRODKOWY
B75 = POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
BB7 = UŻYWANE Z CHROMOWANYMI WEWNĘTRZNYMI KLAMKAMI DRZWI
C60 = KLIMATYZACJA
C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
CT3 = DLA NIEMIEC
D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA5 = PODŁOKIETNIK,TYLNY,ŚRODKOWY
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DL8 = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DV6 = PRZYRZĄDY,BIAŁY,SZARY,CZERWONA WSKAZÓWKA
FR7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.95(FRT)
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU
JL9 = ABS
K60 = ALTERNATOR,100A
KC5 = ODBIERALNIK,OSPRZĘT ELEKTRYCZNY(12V)
L70 = SILNIK BENZYNOWY 20
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MG7 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,5 BIEGOWA,TYPU F23
MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N33 = DLA ODCHYLANEJ KOLUMNY KIEROWNICY
N35 = KOŁO KIEROWNICY,SPORT,SKÓRA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05
NW9 = STEROWANIE TRAKCJI
OGA = Z POJAZDEM SPECJALNYM OPLA
OHB
P2V = KOŁO,JEZDNE,STALOWE,18 OTWORÓW,6JX16
P34 = KOŁO I OPONA,ZAPAS
PBC = WYKOŃCZENIE,KRATKA/SKÓRA MONDIAL
QBE = OPONY,205/55 R 16-89V
T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9N = WYKOŃCZENIE, SKÓRA MONDIAL
TN6 = AKUMULATOR,55AH
U07 = KLAKSON,FANFARA
U3A
U55
U96 = GŁOŚNIK,6,WARIANT 2
UD7
UJ3
UV5 = WYŚWIETLACZ WOELOFUNKCYJNY,VAT3
V22 = KRATKA,CHŁODNICA,WYPRASKA CHROMOWANA
V55 = BAGAŻNIK DACHOWY
VG9 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO
W2N = LITERNICTWO,BOCZNE,USUNĄĆ
W4Y
W5B = OPC / VXR
W7X = SILNIK,ZWIĘKSZONE OSIĄGI
W8X = CZĘŚCI DODATKOWE,INSTALACJA RADIA
WD4 = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
XA3 = OPEL
XG3 = DLA NIEMIEC

XK5 = WYPOSAŻENIE,JEWEL
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0F = DLA NIEMIEC
Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H

;)

: 20 sty 2015, 09:46
autor: norris_85
sry ale nie uwierzę, że OPC z niecałymi 170k na budziku kosztujące 14k ma zadbaną mechanikę ;)

moją uwagę zwróciły przebiegi:

* 19.02.2004 - 16840 km,
* 11.05.2005 - 37632 km,
* 16.06.2006 - 56072 km,
* ...................
* 09.06.2010 - 101057 km,
* 07.06.2011 - 112849 km,
* 07.09.2012 - 134577 km,
* 15.05.2013 - 149638 km,

auto rokrocznie przejeżdżało 15-20k aż nagle po środku (między 2006 a 2010) zaczęło jeździć jakby mniej, a w książce serwisowej wgl brak stron z tych lat :roll: :?:

: 20 sty 2015, 16:25
autor: Sqbi
Po oględzinach mogę powiedzieć,( że jeszcze niewiele widzę bo się słabo znam) ale moją uwagę przykuły 3 rzeczy:
1. Blacha spoko widać, że nie bity tylko wypucowany na maxa. Na podwórku obok pracownik pucował scenika rozbebeszonego do samych wykładzin.
2. Jak przekręciłem kluczyk to się niestety błąd nie zgasił. Oczywiście za chwilę pan przyniósł komputer, podpiął i błąd skasował:D Przy okazji jak się podpinał zobaczyłem jaki syf jest w koło gniazda do wpięcia i nie chce wiedzieć jak wyglądało to auto przed pucowaniem.
3. I najgorsze, jak się autem rozgrzanym rozpędzało to miałem wrażenie, że nie idzie turbina płynnie tylko tak lekko szarpie, tak skokowo. I na sam koniec jak już ze 3 razy od 30 do 120 się rozpędziłem w kabinie rozprzestrzenił się zapach palonego kabla, albo coś co przypominało palący się olej jak skapnie na kolektor czy coś tam rozgrzanego. Na koniec aby sprawdzić skąd to ewentualnie kapie wjechaliśmy na podnośnik i pan mi pokazał spód auta. Tam cacy tylko środkowy tłumik w takiej siatce zaraz będzie do wymiany bo i na wlocie i wylocie siatka przerdzewiała.

Dodatkowo zapytam bo nie wiem i nie chce skłamać czy te śruby na zdjęciu co trzymają pokrywę silnika powinny być zardzewiałe??Obrazek

: 06 lut 2015, 11:38
autor: Tunio999
Ogłoszenie jest nieaktualne - archiwum