Wymiana paska wielorowkowego
Moderator: Sebu$
Wymiana paska wielorowkowego
Pytanie do kogoś kto wymieniał. Pasek mi zaczął poćwierkiwać na zimnym silniku, kupiłem oryginał i muszę go wymienić. Czy ma ktoś jakieś wskazówki, instrukcję jakąś ? Na co uważać, jak się dobrać do tego paska ?
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrowienia
Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
Pozdrowienia
- evolution1zafir
- Mieszkaniec
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 lip 2015, 13:52
- Imię: EVO
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel Zafira C Cosmo
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
leszekg, A jaki to kolega ma silniczek?
Zafira C
Meriva B FL
Insignia A
Vivaro A FL,B
Vectra C FL
Corsa C
AstraG,H ,J
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Megane-1(coupe,hatchbck, kombii) , Fiat:Punto, CC,Mazda 626,Ford Transit i Taunus )
Meriva B FL
Insignia A
Vivaro A FL,B
Vectra C FL
Corsa C
AstraG,H ,J
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Megane-1(coupe,hatchbck, kombii) , Fiat:Punto, CC,Mazda 626,Ford Transit i Taunus )
profil uzupełniłem, przepraszam za opieszałośćevolution1zafir pisze:leszekg, A jaki to kolega ma silniczek?
hmmm wolałbym bym to samo wymienić, zawsze to jakieś doświadczenieryba1 pisze:leszekg, mieszkam w B-B wpadnij to Ci wymienie
Posty pisane w krótkich odstępach czasu edytujemy i scalamy - Bodek
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2016, 20:56 przez leszekg, łącznie zmieniany 1 raz.
- evolution1zafir
- Mieszkaniec
- Posty: 215
- Rejestracja: 30 lip 2015, 13:52
- Imię: EVO
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Opel Zafira C Cosmo
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender: