Pomoc przy założeniu LPG

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
KamilK85

Pomoc przy założeniu LPG

#1 Post autor: KamilK85 »

Witam serdecznie.
W przyszłym roku będę się przymierzał do kupna nowej Zafiry C 1.4 NET 140 KM bez fabrycznej instalacji LPG. Dlatego trochę wcześniej chciałbym już znać namiary na jakiś porządny zakład, gdzie będę mógł założyć instalację VI generacji, gdzie się na tym znają i będę mógł się serwisować.
Jestem z Poznania, dlatego wolałbym właśnie Poznań lub okolice.

Będę wdzięczny za pomoc i namiary :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
evolution1zafir
Mieszkaniec
Posty: 215
Rejestracja: 30 lip 2015, 13:52
Imię: EVO
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Opel Zafira C Cosmo
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A20DT
Gender:

#2 Post autor: evolution1zafir »

Cos slyszałem że ten silnik jak i skrzynia nie są zbyt dobre. Po pierwsze ze "niby" jest koło dwumasowe a skrzynia ma problemy z łożyskami.
Szerzej można poczytać na forach astry.
Zafira C
Meriva B FL
Insignia A
Vivaro A FL,B
Vectra C FL
Corsa C
AstraG,H ,J
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Megane-1(coupe,hatchbck, kombii) , Fiat:Punto, CC,Mazda 626,Ford Transit i Taunus )

mario1910
Przeglądacz
Posty: 69
Rejestracja: 24 lis 2009, 11:22
Lokalizacja: lodz
Model:

#3 Post autor: mario1910 »

No chyba ze kolega kupi ze skrzynia automatyczna bo tam dwumasy nie stwierdzono
Ostatnio zmieniony 31 lip 2017, 19:06 przez mario1910, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
basti_seba
Mieszkaniec
Posty: 426
Rejestracja: 10 paź 2013, 18:11
Imię: Seb
Lokalizacja: SRB
Auto: ZC 1.4T Enjoy
Model: ZC
Oznaczenie silnika: B14NEL
Gender:

#4 Post autor: basti_seba »

Jest dwumasa i skrzynia M32.
Setki tysięcy tych skrzyń jeżdżą po europie od dawna w fiatach i oplach, nie jest idealna, ale nie ma się czego bać, zalać lepszym olejem np., szczególnie, że silnik ma 200Nm momentu max.

Sam silnik 1.4T uważam za super jednostkę do gazu, bardzo prostą, tanią w eksploatacji, wtrysk pośredni, zawory regulowane hydraulicznie.

LPG wystarczy IV generacja z reduktorem i wtryskiwaczami LPG. VI generacja jest pomyślana do aut z bezpośrednim wtryskiem benzyny, jest droższa dużo.

A założyć możesz np tu:
http://www.lpginstalacje.pl/kontakt

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”