lpg zafira tourer
Moderator: Sebu$
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 21 wrz 2017, 13:14
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira C 1.4 ecoflex elite LPG
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14NET
- Gender:
Fabryczna instalacja LR na wtryskach MED pomarańczowych, przebieg 75 tyś km, wyrzuciło mi ostrzeżenie : układ redukcji emisji
Po wizycie w ASO stwierdzili, że się wtryski gazu kończą i należałoby je wymienić. Wg cennika 2500 PLN za zestaw.
Rozważam:
A. Wymianę samych wtrysków MED pomarańczowe 1:1 (na necie za 800zł zestaw)
B. Wyrzucić wszystko (poza butlą) i zamontować instalację którą będzie można bez problemu kalibrować serwisować itp. z poziomu każdego serwisu gazu. Jeśli cos to co konkretnie?
Wymian komputera i wtrysków-utrata wglądu w licznik gazu z poziomu komfortu (na zegarach).
C. Inne rozwiązanie (tu liczę na wasze doświadczenie drodzy forumowicze ), może znacie magików którzy potrafią podłączyć się pod komp LR i poprzerabiać instalacje aby była do serwisowania poza ASO.
Dziękuję za każdy trop w tej sprawie.
- basti_seba
- Mieszkaniec
- Posty: 426
- Rejestracja: 10 paź 2013, 18:11
- Imię: Seb
- Lokalizacja: SRB
- Auto: ZC 1.4T Enjoy
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: B14NEL
- Gender:
Ja bym sam wymienił wtryskiwacze MED kupione w internecie.
W zwykłych instalacjach Landi Renzo, tych nie fabrycznych można wymienić wtryskiwacze na tańsze, np. polskie Barracuda, ale wiąże się to z edycją konfiguracji wtryskiwaczy. W instalacji Landi fabrycznej się nie da.
Po wymianie sterownika i wtryskiwaczy na inne utracisz integrację LPG z autem, zapłacisz za to jakieś pieniądze, strzelam 1000-1500zł.
Zyskasz wtryskiwacze po 400zł za komplet i trwałe powiedzmy na 150 000 km.
Na zero wyjedziesz po 150 000 km, sam musisz policzyć kasę.
Możesz zamontować jakiś dobry polski filtr do LPG, może wtedy Medy posłużą dłużej.
W zwykłych instalacjach Landi Renzo, tych nie fabrycznych można wymienić wtryskiwacze na tańsze, np. polskie Barracuda, ale wiąże się to z edycją konfiguracji wtryskiwaczy. W instalacji Landi fabrycznej się nie da.
Po wymianie sterownika i wtryskiwaczy na inne utracisz integrację LPG z autem, zapłacisz za to jakieś pieniądze, strzelam 1000-1500zł.
Zyskasz wtryskiwacze po 400zł za komplet i trwałe powiedzmy na 150 000 km.
Na zero wyjedziesz po 150 000 km, sam musisz policzyć kasę.
Możesz zamontować jakiś dobry polski filtr do LPG, może wtedy Medy posłużą dłużej.
-
- Przeglądacz
- Posty: 72
- Rejestracja: 17 sie 2019, 14:46
- Imię: Witek
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Zafira taurer
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A14net
Trochę ta diagnoza dziwna bo na tych wtryskach robi się 150 tys bez problemy, chyba że gaz był tankowany na jednej stacji która syf sprzedaje