Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
No tak, tylko nie wiem która to, lub gdzie jest ta wtyczka do podłączenia haka.
Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Wi1974@interia.pl pisze: ↑12 mar 2021, 20:11
Też miałem problem z wibracją ale ja na półosie praktycznie nie stawiałem stawiałem tylko na koła ewentualnie tarczę.
Po wymianie opon które oczywiście były dobre ale zostały w zapasie i wizycie u kilku wulkanizacji wyważanie nić nie dawało aż trafiłem do gościa co wyważał na samochodzie i było idealnie teraz tylko tak będę wyważał.
O widzisz, mam taką nadzieję, że to tylko koła - ale raczej wibracje nie idą na kierownicę, więc wątpię - ale - sprawdzę.
A jak to było u Ciebie ?
Przebieg duży 260k ale chyba raczej wykluczam dwumas - sprzęgło chodzi normalnie, żadnych metalicznych dźwięków, żadnego rzucania budą przy gaszeniu czy zapalaniu auta, biegi ok, ruszanie płynne.
Czujniki parkowania - wyciągnąłem wtyczki od dwóch skrajnych czujek (do dwóch środkowych się nie dostanę, no chyba, że zderzak zdemontuję) - popryskałem preparatem typu kontakt spray. Jak na razie działają, jednak już raz znowu pokazało się, sprawdź czujniki parkowania - stwierdziłem, że jak się popsują na amen wtedy demontaż zderzaka i będziemy robić - teraz mam to w ......
Co do światła tylnego przeciwmgielnego - za cholerę nie znalazłem wtyczki gdzie łączy się hak (tak jak w Zafira B), nie znalazłem też przekaźnika - ale - znalazłem, ze na pinie nr 2 od gniazdka haka, normalnie pojawia się napięcie po wciśnięciu przycisku od tylnego światła przeciwmgielnego. Zrobiłem wpięcie w ten kabelek i podłączyłem lampę "na krótko". Działa lecz minus będzie taki, że gdy będę ciągną przyczepkę i użyję światła przeciwmgielnego - będzie się świeciło i na przyczepce i na aucie - a co tam.
Co do wibracji - winne były przeguby wewnętrzne - niestety nie można ich kupić samych - tylko w kompletach z półosiami - ale wymieniłem wszystko - półosie z dwoma przegubami -lewą i prawą, przedłużkę, łożysko, simeringi na skrzyni i od razu olej w skrzyni - teraz śmiga idealnie. Koszt tego wszystkiego, razem z robotą to 1155 zł.