Strona 1 z 1

Obudowa pod silnik

: 11 paź 2017, 09:59
autor: dawkus
Witam,
Czy wasze zochy maja obudowy pod silnikiem? Mozna to ew gdzies kupic bo nie znalazlem.

: 11 paź 2017, 10:03
autor: Tunio999
Wydaje mi się, że w przypadku ZC jest tak samo jak w ZB. Osłony pod silnik tylko mają grzechotniki, w benzyniakach nie zakładano... Ale Jak chcesz założyć osłonę to z diesla powinna pasować ;)

: 11 paź 2017, 10:49
autor: gosiaczek_ki
Można kupić, ja szukam do ZB do diesla bo ta co jest założona to już cała powyginana wsumie po jej obejrzeniu widać że nie oryginalna jest

: 11 paź 2017, 22:12
autor: lukasz2008
Osłona jest w Cdti ponieważ klekot ma ogromne problemy z nagrzewaniem.
Natomiast w Bezynie np.1.4 t to nie tak że producent chce zaoszczędzić na osłonie, bo inne marki też jej nie montują w PB
Chodzi o optymalne chłodzenie miski olejowej i reszty maszynerji
Zrobiłem rozszerzenie kompa i temperatura w mieście to 105--108°c mimo że na zegarze 90°c non stop.
Jeśli założę osłonę to napewno będzie wentylator częściej pracował żeby schłodzić silnik.
Właśnie przesiadłem się z Insignia 2.0 cdti
mimo że mam teraz 1.4t bez osłony to i tak rozgrzewa się ponad 2x szybciej od klekota na tej samej trasie ;)

: 16 paź 2017, 00:28
autor: Atari
Dixi-car 993.30 zł nowa.
Alledrogo 230zł uzywka.
Zamiennik ze spinkami na alledrogo 127zł.
Szukaj do Astry J sa identyczne.

: 17 paź 2017, 13:25
autor: jaromat
Ale dlaczego nie ma tej osłony w B20dth?
KIT GTO pisze:jakie ma to teraz znaczenie ;-)
Kolego spam jest tu nie potrzebny,a znaczenie takie ze B20dth jest dieslem i osłony nie ma.

: 07 lis 2017, 22:28
autor: Gregor-Wrocław
Witam!

Ja założyłem do swojej Zośki oryginalną osłonę pod silnik z pakietu na złe drogi. Jest to chyba najlepsze rozwiązanie do 1.4T i innych benzynowych. Osłona jest solidna, stalowa, perforowana więc nie ma ryzyka przegrzania silnika, waży ok. 4 kg. Osłona mocowana jest do sanek pod silnikiem. W sankach są 4 otwory w których należy osadzić 4 nitonakrętki M10 i do tych nitonakrętek na 4 śruby M10/25 przykręca się tą osłonę. Bardzo prosty demontaż przy np. wymianie oleju, odkręcamy 4 solidne śruby zamiast kilki wątłych spinek. Jedyna wada tej osłony to cena. Całość z montażem w aso to ok. 1000 zł, przy czym za montaż ASO wzięło tylko 40zł więc nie opłaca się męczyć samemu.

: 07 lis 2017, 23:17
autor: jaromat
Ciekawe to, muszę u mnie sprawdzić czy to mają. Szkoda że teraz to przeczytałem bo tydzień temu byłem w pl.

Obudowa pod silnik

: 29 gru 2017, 23:24
autor: qtom
zakładając osłonę w 1.4 turbo trzeba być odważnym jeśli chłodzenie jest takie samo jak jak w astrze j. ten silnik produkuje tyle ciepła a układ jest ciasny i delikatny jeśli będzie gorące lato przewiduje duże wycieki a w najlepszym przypadku ciągle pracujący wentylator.chyba ze jednak w zośce jest lepsza wentylacja. Tak czy inaczej po 5 latach używania astry j z 1.4 t mi brakło by odwagi zamykać ją od dołu

: 16 lut 2018, 06:26
autor: michalkoczur
jaromat pisze: 07 lis 2017, 23:17 Ciekawe to, muszę u mnie sprawdzić czy to mają. Szkoda że teraz to przeczytałem bo tydzień temu byłem w pl.
Witam
Dowiadywales się może co z ta oslona pod silnik, tez chce zamontować.
pozdrawiam