Olej a przewodzie intercoolera w B16DTH
: 26 maja 2019, 20:08
Hejka,
No i kupiłem . Dokładniej to zadatkowałem, stoi w serwisie dealera (Nexteam Modlińska DC). Robią. Przygotowuja .
Rocznik 2016, przebieg 136, poleasingowy prosto z Belgii, wedle książki i systemu Opla nic nie było od nowości robione poza jakimiś eksploatacyjnymi rzeczami.
Podczas oględzin w zasadzie nic nie znalazłem poza olejem na przewodzie intercoolera, na samym dole na wylocie. Nie żeby się lało, ale rura mokra na długosci ok 10cm.
Logiczne się wydaje że jak się powietrze z olejem schłodzi, to się tam olej wykrapla a że miejsce jest niziutko więc sobie tam wypływa. Pytanie do Was - czy to znaczy że turbo martwe, czy może jakieś inne (odma?) problemy dają takie objawy? Da się to sprawdzić czy turbo pluje olejem?
Jest to o tyle ważne ze obiecali mi że samochód będzie przed odbiorem 100% sprawny, wiec mogę teraz jeszcze przycisnąć/ponegocjować, a jak wyjadę to będzie o wiele trudniej.
pozdrowionka
No i kupiłem . Dokładniej to zadatkowałem, stoi w serwisie dealera (Nexteam Modlińska DC). Robią. Przygotowuja .
Rocznik 2016, przebieg 136, poleasingowy prosto z Belgii, wedle książki i systemu Opla nic nie było od nowości robione poza jakimiś eksploatacyjnymi rzeczami.
Podczas oględzin w zasadzie nic nie znalazłem poza olejem na przewodzie intercoolera, na samym dole na wylocie. Nie żeby się lało, ale rura mokra na długosci ok 10cm.
Logiczne się wydaje że jak się powietrze z olejem schłodzi, to się tam olej wykrapla a że miejsce jest niziutko więc sobie tam wypływa. Pytanie do Was - czy to znaczy że turbo martwe, czy może jakieś inne (odma?) problemy dają takie objawy? Da się to sprawdzić czy turbo pluje olejem?
Jest to o tyle ważne ze obiecali mi że samochód będzie przed odbiorem 100% sprawny, wiec mogę teraz jeszcze przycisnąć/ponegocjować, a jak wyjadę to będzie o wiele trudniej.
pozdrowionka