Strona 1 z 1

AUTOMAT W 1.4T - piszczenie po rozgrzaniu

: 06 lip 2019, 15:30
autor: TOMBO
Witam

Zostałem szczęśliwym posiadaczem Zafiry C 1.4T (140KM) w automacie.
Po przejechaniu ok. 5-10 km (zakładam, że po rozgrzaniu silnika) przy obrotach powyżej 2 tyś i dodaniu gazu pojawia się dziwne piszczenie.
Piszczenie znika po ściągnięciu nogi z gazu.

Co może być przyczyną?
Z góry dziękuje za pomoc i wskazówki.

AUTOMAT W 1.4T - piszczenie po rozgrzaniu

: 12 lis 2019, 09:50
autor: PolTor
Hej

Co było u Ciebie ? Chyba mam podobnie, choć to piszczenie bardziej u mnie przypomina jakby świst. Wstępnie obstawiam albo turbo albo sprzęgło hydrokinetyczne :/ Mam nalatane 71 kkm.

AUTOMAT W 1.4T - piszczenie po rozgrzaniu

: 13 lis 2019, 20:45
autor: TOMBO
Okazało się, że piski pochodzą od reduktora, nie ze skrzyni. Ale przećwiczyłem już podobną usterkę w Orlando i przyczyną był rozlatujący się koszyk, ale to podobno standard w tych skrzyniach. Mam genialnego magika od automatów w razie potrzeby.

AUTOMAT W 1.4T - piszczenie po rozgrzaniu

: 14 lis 2019, 15:22
autor: Fakir
Co to reduktor? Terenową wersję masz :)?

AUTOMAT W 1.4T - piszczenie po rozgrzaniu

: 25 lis 2019, 09:09
autor: PolTor
TOMBO pisze: 13 lis 2019, 20:45 Okazało się, że piski pochodzą od reduktora, nie ze skrzyni. Ale przećwiczyłem już podobną usterkę w Orlando i przyczyną był rozlatujący się koszyk, ale to podobno standard w tych skrzyniach. Mam genialnego magika od automatów w razie potrzeby.
Hej

Reduktora czy konwertera ? Koszyk to zaraz mi się nasuwa - koszyk sprzęgieł - ale to by szarpało lub zdechło cześć biegów. Jak być była tak uprzejmy i podął mi namiary na priv dotyczące tego gościa (magika).
Pozdro

AUTOMAT W 1.4T - piszczenie po rozgrzaniu

: 30 sty 2020, 13:08
autor: tomitt
Też poproszę o namiar do magika od skrzyń :) :piwo:

Re: AUTOMAT W 1.4T - piszczenie po rozgrzaniu

: 09 lut 2020, 05:11
autor: PolTor
Witam

Ja też poproszę o namiary na ten warsztat. Niestety przy 71 km mam uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne. Szum jest właśnie od tego i pojawia się po rozgrzaniu oleju w skrzyni.