Czołem
Orientuje się ktoś czy jest szansa, że po wymontowaniu (fabrycznego? GM) haka, modułu z wiązką z jednego auta i wpięciu w drugim (który wcześniej nie miał haka), taki plug and play ma szansę powodzenia czy jednak skończy się na wizycie u elektryka/magika/aso?
Dzięki
Hak Wetfalia + Moduł GM
Moderator: Sebu$
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2279
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Wszystko wskazuje iż przeszczep powinien zakończyć się powodzeniem lecz życie płata figle i jak nie spróbujesz tak się nie przekonasz.
Wpierw sprawdź czy masz gdzie wpiąć tą wiązkę w swoim aucie.
Wpierw sprawdź czy masz gdzie wpiąć tą wiązkę w swoim aucie.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
- Tazz
- Zafiromaniak
- Posty: 3066
- Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: SOsnowiec
- Auto: Mercedes Benz E klasa
- Model: S211
- Oznaczenie silnika: M112
- Gender:
Jak dobrze pamiętam to trzeba go zaprogramować
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX