Hak Wetfalia + Moduł GM

Czyli problemy z prądem w Opel Zafira (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)

Moderator: Sebu$

Wiadomość
Autor
kks
Posty: 4
Rejestracja: 19 cze 2020, 22:18
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Zafira
Model: ZC
Oznaczenie silnika: A20DTR
Gender:

Hak Wetfalia + Moduł GM

#1 Post autor: kks »

Czołem

Orientuje się ktoś czy jest szansa, że po wymontowaniu (fabrycznego? GM) haka, modułu z wiązką z jednego auta i wpięciu w drugim (który wcześniej nie miał haka), taki plug and play ma szansę powodzenia czy jednak skończy się na wizycie u elektryka/magika/aso?

Dzięki

Awatar użytkownika
Pszczyna
Zafiromaniak
Posty: 2279
Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
Imię: Dariusz
Lokalizacja: Oberschlesien
Auto: Zafira B 1,9
Model: ZB
Oznaczenie silnika: Z19DT
Gender:

#2 Post autor: Pszczyna »

Wszystko wskazuje iż przeszczep powinien zakończyć się powodzeniem lecz życie płata figle i jak nie spróbujesz tak się nie przekonasz.
Wpierw sprawdź czy masz gdzie wpiąć tą wiązkę w swoim aucie.

Awatar użytkownika
Tazz
Zafiromaniak
Posty: 3066
Rejestracja: 25 cze 2017, 11:23
Imię: Marcin
Lokalizacja: SOsnowiec
Auto: Mercedes Benz E klasa
Model: S211
Oznaczenie silnika: M112
Gender:

#3 Post autor: Tazz »

Jak dobrze pamiętam to trzeba go zaprogramować
Byly:
Astra F 1.6 htb
Omega 2.2 sedan
Zafira (z19dth + virus)
Zafira OPC (z20leh)
Przejściowe
VW polo (1.6) htb
seat Cordoba Vario (1.6)
Ford Focus (1.6 TDCI) Htb
Żonowozy:
audi A4 1999 (1.6)
Daihatsu Materia 2008 (1.3)
Obecnie:
Mercedes W211 3.2 V6
Romet ZK 125 FX

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka i elektronika”