Wyświetlacz radia
Moderator: Sebu$
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 sty 2021, 08:15
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Elblą
- Auto: Zafira Tourer 2.0 CDTI
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Wyświetlacz radia
Cześć, taka sytuacja z dzisiaj, wymieniałem schowek ten pod wyświetlaczem, odłączyłem wyświetlacz, wymieniłem co trzeba zamontowałem wszystko, odpalam radio.... i na wyświetlaczu czarno. Widać że podświetlenie się włącza ale nic się nie wyświetla zero informacji, radio gra normalnie, próbowałem poodciskać, poruszać kablami i nic. Wyświetlacz poszedł się czochrać? czy wystarczy inny podpiąć czy coś trzeba robić?
I pytanie przy okazji czy jest jakiś zamiennik radia na androida ?
I pytanie przy okazji czy jest jakiś zamiennik radia na androida ?
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Miałeś odpięty akumulator podczas tej operacji ? .
Albo styki albo trzeba wyświetlacz zalogować (gdybanie).
A tu przykład androida https://allegro.pl/oferta/radio-nawigac ... 2692474514
Albo styki albo trzeba wyświetlacz zalogować (gdybanie).
A tu przykład androida https://allegro.pl/oferta/radio-nawigac ... 2692474514
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 sty 2021, 08:15
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Elblą
- Auto: Zafira Tourer 2.0 CDTI
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Nie aku nie miałem odłączonego bo w sumie stwierdziłem że po co.... skoro wszystko wyłączone... no ale zalogować czyli jak ? nic mi się na nim nie wyświetla nawet logo opla a to chyba jakiś monit powinien być.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
W insygniach są podobne przypadki spróbuj metody odpięcia aku i zwarcia obydwu klem na 15 min
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 sty 2021, 08:15
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Elblą
- Auto: Zafira Tourer 2.0 CDTI
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Tylko jak odłączę klemy i zrobię ten reset to radio zostanie zablokowane kodem a tego kodu nie mam więc pewnie będę musiał szukać kogoś z interfejsem do opla prawda ?
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Kod powinien być w książce obsługi lub nieraz zapisany z tyłu radia inaczej jeszcze ASO powinno udostępnić .
Sprzedającego był obowiązek przekazać kody do radia ,security cod, komplet kluczyków i dokumentów .
Sprzedającego był obowiązek przekazać kody do radia ,security cod, komplet kluczyków i dokumentów .
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253
-
- Świeżak
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 sty 2021, 08:15
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Elblą
- Auto: Zafira Tourer 2.0 CDTI
- Model: ZC
- Oznaczenie silnika: A20DT
- Gender:
Dobra temat ogarnięty, więc dla potrzebujących w przyszłości zostawię.
Jak że grzebiąc w tych kablach mignął mi obraz na wyświetlaczu postanowiłem poszperać...
Do wyświetlacza wchodzą dwie kostki czarna i niebieska, czarna to zasilanie i tu miernikiem sprawdziłem gdzieś od połowy wiązki czy jest przejście było więc to jest ok.
Niebieska kostka to zakładam że sygnałowa, i idzie bezpośrednio z radia na wyświetlacz, dokładnie taka sama kostka jest przy radiu, no i tu był problem. Jakimś cudem przy radiu przewód był uszkodzony i ewidentnie przy poruszaniu tego przewodu wyświetlacz włączał się i wyłączał. (widać było że ktoś tam kiedyś grzebał a przynajmniej tak mi się wydaje).
Na tę chwilę usztywniłem przewód i zaizolowałem go tak aby nie latał ale jak dorwę w ASO (o ile dorwę) dwie niebieskie wtyczki to zarobię osobny przewód i centralnie z wyświetlacza puszczę do radia... Wiem że metoda dość na sztukę ale nie chciało mi się pruć tych wszystkich taśm parcianych. Wiec upewniłem się czy przejścia są miedzy wtyczkami skręciłem wszystko i działa.
Tak dla sprecyzowania radio nav 900, zdjęcia nie wiem jak wrzucić ale za dużo do pokazywania nie ma.
PS. Pytałem w ASO o koszt CARPASS to w jednym mi powiedział koło 50 zł a w innym 360zł.
Jak że grzebiąc w tych kablach mignął mi obraz na wyświetlaczu postanowiłem poszperać...
Do wyświetlacza wchodzą dwie kostki czarna i niebieska, czarna to zasilanie i tu miernikiem sprawdziłem gdzieś od połowy wiązki czy jest przejście było więc to jest ok.
Niebieska kostka to zakładam że sygnałowa, i idzie bezpośrednio z radia na wyświetlacz, dokładnie taka sama kostka jest przy radiu, no i tu był problem. Jakimś cudem przy radiu przewód był uszkodzony i ewidentnie przy poruszaniu tego przewodu wyświetlacz włączał się i wyłączał. (widać było że ktoś tam kiedyś grzebał a przynajmniej tak mi się wydaje).
Na tę chwilę usztywniłem przewód i zaizolowałem go tak aby nie latał ale jak dorwę w ASO (o ile dorwę) dwie niebieskie wtyczki to zarobię osobny przewód i centralnie z wyświetlacza puszczę do radia... Wiem że metoda dość na sztukę ale nie chciało mi się pruć tych wszystkich taśm parcianych. Wiec upewniłem się czy przejścia są miedzy wtyczkami skręciłem wszystko i działa.
Tak dla sprecyzowania radio nav 900, zdjęcia nie wiem jak wrzucić ale za dużo do pokazywania nie ma.
PS. Pytałem w ASO o koszt CARPASS to w jednym mi powiedział koło 50 zł a w innym 360zł.
- Pszczyna
- Zafiromaniak
- Posty: 2281
- Rejestracja: 22 maja 2010, 17:57
- Imię: Dariusz
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Auto: Zafira B 1,9
- Model: ZB
- Oznaczenie silnika: Z19DT
- Gender:
Zdjęcia wrzucasz u dołu belki -najwyżej jak pokaże się białe tło znaczy plik za duży można go wpierw edytować - zmniejszyć np. infaview .
Car pass zazwyczaj to 100-120zł wyżej to zdzierstwo.
Car pass zazwyczaj to 100-120zł wyżej to zdzierstwo.
Mój garaż ----- viewtopic.php?f=87&t=32387&p=477253#p477253